• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Jaaag blev det....?

Du kan få bli 1304 hos mig

• Timisen

Det blev avancerad matlagning för min del; konsums (färdiga) veg ärtsoppa och så gjorde jag pannkakor....vill ngn ha receptet på dem så får det vänta till imorgon för nu ska jag sova. Tips på schyrre efterrätt om man äter smörgåstårta som h-rätt?? Behövs före helgen. Tack!

• Muntra hundägaren

Snobbiga Munter har druckigt balldelwes för ,ycket vin och skumpa (därav stavningen, och så fnissade hon hejdlöst för sig skäöljb i nattemn) säger:

-Man äter aldrig smörgåstårta!

• OZgirl

Ögontjänararbetsnarkomanstreber, vaffan?! Det var allt lite oförskämt!

Det finns en kund här som vill ha saker installerade otestade rätt ut i lajvmiljön, helst igår... vi gick lite i clinch igår, jag och dennes säljare. Jag missade deadline på en sak, och då fick jag två beställningar till att se till att de utfördes under dagen, i tillägg till utskällningen. Resursbrist är bara förnamnet...

Så började dagen, för att fortsätta med nyheten om bonuslillesyrrans gravv och sen fler konflikter på eftermiddagen. När jag kom hem låg mannen i sängen och ville bli förförd, men jag började storgrina istället. Blev inget med den förförelsen inte!

Pissvecka, jag vill att den ska ta slut. Vi får se om jag åker till bonuslillesyrran eller inte, den andra bonuslillelillesyrran skulle oxå komma. Funderar isf på att ta egen bil så jag kan åka hem när jag vill och inte när lillesyrran (den riktiga) vill...
    Märks det att jag är storasyster?!

• Tant T

Ozzy, den är snart slut, härda ut!! Vissa veckor är så där överjävliga...

Ska strax på sammanträde mitt i ett nytt rafflande avsnitt av Big Brother! Här är de sjukskrivna två tillbaka idag och nu har de förstått hur det gått till här när de varit borta (och ingen av deras rehabiliteringsidéer har satts i verket) så idag är stämningen om det går ännu vidrigare! Det har redan utbrutit ett gräl! Jag tror ärligt nån kommer att ställa sig upp och skrika rakt ut snart (OCH slå nån annan på käften!)! Och mitt i allt ska vi ha möte om institutionens framtid och planer!! Kan det bli nåt annat än pajkastning?!

Svar på tråden Midsommargänget III