• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)

Hellre att jag onanerar än att ha dåligt sex med någon. Säger inte dåligt sex sig självt? Om jag inte klickar med någon i sängen eller känner tillräckligt mycket för att han har liten kuk så blir det inte bra och då är jag hellre själv. Det blir ju bara konstigt och obekvämt varje gång enligt mig annars. Man får inte ut något utav det hela och då är det bättre att skippa akten. Varför ska man ha sex med någon som det inte är tillfredsställande med? Det ger ingenting för någon av partnerna. Jag kan nästan jämföra det med att dejta någon där det uppstår pinsam obekväm tystnad och ingen säger något. Det finns liksom inget att prata om. Sen går båda hem efter ett konstlat hejdå. Då föredrar man hellre att vara hemma själv eller göra något annat. Sex som inte fungerar är som att försöka ta sig fram på en stationär motionscykel. 

Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:38:46 följande:
    Du får utveckla mer hur dåligt sex inte påminner inget sex alls. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:45:50 följande:
    Tyckt som du vill. Jag känner inte igen däremot från något annat sammanhang när någon sa att något först existerar när man gör något.
    Det har jag aldrig sagt heller. Däremot kan du ju knappast påstå att en person som inte har sex, har sex. Om den personen INTE har sex så har hen INTE sex. Ett sexliv existerar inte för den personen just då, eftersom hen INTE har sex. En person som HAR sex har också ett sexliv, oavsett om det är bra eller dåligt.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:46:34 följande:
    Jag håller inte med och jag skulle inte sagt som du sa i något annat sammanhang 
    Du behöver inte hålla med.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:47:03 följande:
    Behovet att ha sex uppstår inte först när någon har sex med någon. 
    Det är ingen som har påstått det heller.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:48:32 följande:
    Det har jag aldrig sagt heller. Däremot kan du ju knappast påstå att en person som inte har sex, har sex. Om den personen INTE har sex så har hen INTE sex. Ett sexliv existerar inte för den personen just då, eftersom hen INTE har sex. En person som HAR sex har också ett sexliv, oavsett om det är bra eller dåligt.
    Inget bra sexliv om någon vill ha sex men har inte det. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:51:04 följande:
    Inget bra sexliv om någon vill ha sex men har inte det. 
    Jag har inte sagt att personen utan sex har ett sexliv, tvärtom.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:44:01 följande:
    Sex som fenomen existerar oavsett. En person som inte har sex däremot, den har ju inte sex. Den är mycket riktigt utan sex. Det går dock inte att jämföra med att ha dåligt sex, eftersom den personen har sex. Då är det en kvalitetsfråga istället.
    Och hur kan man då må bättre ifall man inte har sex jämfört med att ha dålig sex?
    Att du ser fördelar med att inte ha "dåligt sex" borde inte kunna existera. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:53:13 följande:
    Och hur kan man då må bättre ifall man inte har sex jämfört med att ha dålig sex?
    Att du ser fördelar med att inte ha "dåligt sex" borde inte kunna existera. 
    Det har jag aldrig sagt att man gör. Varken att man mår bättre om man inte har sex eller att man har fördelar med dåligt sex.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 23:47:12 följande:

Hellre att jag onanerar än att ha dåligt sex med någon. Säger inte dåligt sex sig självt? Om jag inte klickar med någon i sängen eller känner tillräckligt mycket för att han har liten kuk så blir det inte bra och då är jag hellre själv. Det blir ju bara konstigt och obekvämt varje gång enligt mig annars. Man får inte ut något utav det hela och då är det bättre att skippa akten. Varför ska man ha sex med någon som det inte är tillfredsställande med? Det ger ingenting för någon av partnerna. Jag kan nästan jämföra det med att dejta någon där det uppstår pinsam obekväm tystnad och ingen säger något. Det finns liksom inget att prata om. Sen går båda hem efter ett konstlat hejdå. Då föredrar man hellre att vara hemma själv eller göra något annat. Sex som inte fungerar är som att försöka ta sig fram på en stationär motionscykel. 

Och om man inte har sex så existerar inte sex sa du ju. Har kan du då jämföra med att onanera och att ha sex, du har ju inte ett sexliv just då när du onanerade? 

Om det inte räknas som man har ett behov när man är utan sex så finns det inget att tjäna på att onanera istället 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 23:47:12 följande:

Så vad för åsikter får jag ha om sex enligt dig utan att det handlar om att sex existerar inte?
    ..... 
    .... 
    Orimligt argument och då själv gör liknelser med att inte ha sex och att ha dåligt sex. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:54:03 följande:
    Det har jag aldrig sagt att man gör. Varken att man mår bättre om man inte har sex eller att man har fördelar med dåligt sex.
    Man kan ha olika uppfattningar om det här. 
Svar på tråden Han har för liten snopp