Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 23:47:12 följande:
Hellre att jag onanerar än att ha dåligt sex med någon. Säger inte dåligt sex sig självt? Om jag inte klickar med någon i sängen eller känner tillräckligt mycket för att han har liten kuk så blir det inte bra och då är jag hellre själv. Det blir ju bara konstigt och obekvämt varje gång enligt mig annars. Man får inte ut något utav det hela och då är det bättre att skippa akten. Varför ska man ha sex med någon som det inte är tillfredsställande med? Det ger ingenting för någon av partnerna. Jag kan nästan jämföra det med att dejta någon där det uppstår pinsam obekväm tystnad och ingen säger något. Det finns liksom inget att prata om. Sen går båda hem efter ett konstlat hejdå. Då föredrar man hellre att vara hemma själv eller göra något annat. Sex som inte fungerar är som att försöka ta sig fram på en stationär motionscykel.
Och om man inte har sex så existerar inte sex sa du ju. Har kan du då jämföra med att onanera och att ha sex, du har ju inte ett sexliv just då när du onanerade?
Om det inte räknas som man har ett behov när man är utan sex så finns det inget att tjäna på att onanera istället