• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:40:41 följande:
    Du kan inte jämföra något som finns med något som inte finns.
    Och hur kunde ni då jämföra mellan när de är utan en partner då? 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:40:46 följande:
    Det handlar inte om att ni menar att man får endast ha en åsikt om sex när man har en sexpartner. 
    Hen exempelvis skrev att hon trivs mer när hen var singel än att vara olycklig. 
    Nähä, det är väl bra att du berättar vad det inte handlar om, antar jag. Jag ser ingen som har sagt att man bara får ha åsikter om man har en sexpartner.
  • Anonym (Du)
    Sex existerar fortfarande även om någon inte har sex eller sex just då.
    Det är inte först som man har sex med en sexpartner som man först kan bli utan något sexuellt. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:41:38 följande:
    Och hur kunde ni då jämföra mellan när de är utan en partner då? 
    Det där får du formulera om till något begripligt.
  • Anonym (Du)
    I så fall varför försöker många personer att ragga på andra människor när sex inte finns?
    Det handlar inte om att de raggar på människor när de har sex just då. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:42:30 följande:
    Sex existerar fortfarande även om någon inte har sex eller sex just då.
    Det är inte först som man har sex med en sexpartner som man först kan bli utan något sexuellt. 
    Sex som fenomen existerar oavsett. En person som inte har sex däremot, den har ju inte sex. Den är mycket riktigt utan sex. Det går dock inte att jämföra med att ha dåligt sex, eftersom den personen har sex. Då är det en kvalitetsfråga istället.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:43:23 följande:
    I så fall varför försöker många personer att ragga på andra människor när sex inte finns?
    Det handlar inte om att de raggar på människor när de har sex just då. 
    Som sagt, sex som fenomen finns fortfarande. Angående att ragga så får du väl starta en undersökning eller en egen tråd för att försöka få reda på svaret. Jag är knappast rätt person att tala för tusentals andra.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:44:01 följande:
    Sex som fenomen existerar oavsett. En person som inte har sex däremot, den har ju inte sex. Den är mycket riktigt utan sex. Det går dock inte att jämföra med att ha dåligt sex, eftersom den personen har sex. Då är det en kvalitetsfråga istället.
    Tyckt som du vill. Jag känner inte igen däremot från något annat sammanhang när någon sa att något först existerar när man gör något.
  • Anonym (Du)
    Jag håller inte med och jag skulle inte sagt som du sa i något annat sammanhang 
  • Anonym (Du)
    Behovet att ha sex uppstår inte först när någon har sex med någon. 
Svar på tråden Han har för liten snopp