• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (kinki)
    Anonym (dnjkngjk) skrev 2014-07-26 13:28:16 följande:
    Han??

Ja. min vän som är av samma kön som jag lå däckad på soffan och hans mor drog in mig i sovrummet.

• Jeaninne
    Anonym (kinki) skrev 2014-07-26 17:54:17 följande:

Ja. min vän som är av samma kön som jag lå däckad på soffan och hans mor drog in mig i sovrummet.

Det var gränslöst! Hur gammal var hon och hur gammal var du..?
  • Anonym (kinki)
    Jeaninne skrev 2014-07-26 18:01:24 följande:
    Det var gränslöst! Hur gammal var hon och hur gammal var du..?

Hhmm jag var omkring hhmm 19-20 kanske, jobbade på den tiden i alla fall och hon var äldre än min egen mor, spänningen var olidlig

Men okey, det där är inte så mörkt i och med vännen är död och håller inte kontakt med nån i den kretsen.

Den mörkaste hemligheten, låt ölen tala då, inget att skryta med annars.

Som barn, då var jag omkring 10, en tant skällde ut mig efter notor för nått banalt jag inte ens minns, efter en stund av nedvärdering som tanten utdelade vände hon sig om och mumlande gick iväg.

Jag kokade inombords och efter att hon gick bort många meter exploderade jag, en gatsten som lämpligt nog lå brevid tog jag upp och i all min vrede och frustration hivade efter henne.
    En gatsten som väger sitt, minns till idag att det skulle bara vara en gest... dra åt kärring...
    Den flög i en fin båge omkring 10-15 meter och träffade henne rakt i bakhuvudet, ljudet av träffen som lätt bara som nått hårt gick sönder och tanten som flög till marken för att förbli orörligt, nu var det flertal decennier sen men detta spökar fortfarande, vet inte om jag som barn har mördat nån kallblodigt eller om hon klarade sig :(

• Jeaninne
    Anonym (kinki) skrev 2014-07-26 18:21:08 följande:

Hhmm jag var omkring hhmm 19-20 kanske, jobbade på den tiden i alla fall och hon var äldre än min egen mor, spänningen var olidlig

Men okey, det där är inte så mörkt i och med vännen är död och håller inte kontakt med nån i den kretsen.

Den mörkaste hemligheten, låt ölen tala då, inget att skryta med annars.

Som barn, då var jag omkring 10, en tant skällde ut mig efter notor för nått banalt jag inte ens minns, efter en stund av nedvärdering som tanten utdelade vände hon sig om och mumlande gick iväg.

Jag kokade inombords och efter att hon gick bort många meter exploderade jag, en gatsten som lämpligt nog lå brevid tog jag upp och i all min vrede och frustration hivade efter henne.
    En gatsten som väger sitt, minns till idag att det skulle bara vara en gest... dra åt kärring...
    Den flög i en fin båge omkring 10-15 meter och träffade henne rakt i bakhuvudet, ljudet av träffen som lätt bara som nått hårt gick sönder och tanten som flög till marken för att förbli orörligt, nu var det flertal decennier sen men detta spökar fortfarande, vet inte om jag som barn har mördat nån kallblodigt eller om hon klarade sig :(

Då finns det hopp för oss alla! Nä jag skojar bara, jag är inte intresserad av så unga män.

Du skulle ju kunna gå tillbaka i gamla tidningsarkiv och se, om du hittar något fall som stämmer.
  • Anonym (Joo)

Jag har några mörka hemligheter och i synnerhet en riktigt riktigt hemlig. Den skippar jag än så länge men...

Jag tittar på porr i smyg (min man har ingen aning) hellre än att ligga med min man.

Min man tror att jag inte har någon sexlust men det stämmer inte alls. Jag har väldigt stor lust men bara inte till honom. Det är en ganska stor sorg och förvirring hos mig.

Jag tycker att folk är alldeles för dömande över lag och tror starkt att människor som tex anser att man SKA vilja vara med sitt barn 24/7/365 inte kan ha haft ett händelserikt liv innan barnet/barnen kom.

Jag tycker att det är riktigt orättvist att jag har fått en sån knäpp familj. Det är bara jag och min bror (5 familjemedlemmar) som är normalt fungerande.

Min pappa tyckte exempelvis att fredagsnöjet var att hänga oss barn över trappräcket från övervåningen och släppa lite på taget så att vi trodde att vi skulle ramla ner. Det vet ingen om.

Mina vänner och bekanta skulle ALDRIG kunna gissa hur vild jag är i sängen. Det är en skön hemlighet som bara någon enstaka vet om. Jag har testat MYCKET och på många roliga ställen.

Jag är beroende av familjeliv men skriver nästan aldrig någonting.

• Anonym (10 år sedan)

Min mörkaste hemlighet är att jag gjorde en person i norra sverige förlamad då jag sparkade honom i huvudet där han satt bersusad på en parkbänk. jag var 15 och läste i tidningen att grabben blev förlamad...

• Anonym (Vagabond)

Jag vill lämna mitt barn hos pappan permanent och sedan bege mig ut i världen.

• Anonym (mne)

Jag tycker bättre om djur än människor. Ser jag en hundvalp blir jag kär direkt, ser jag en bebis är det liksom jaha?

Vill ha barn, men skulle nog inte orka ta hand om dem själv så jag planerar att hitta någon som gör grovgöret, jag kan gulla och läsa sagor osv. Byta blöjor är inga problem det heller, däremot skulle jag aldrig palla skrik och trots.

Jag har god lust att skrika håll käften till skrikiga ungar. Ett spädbarn som skriker är förståeligt, men en unge på fem-sex år som skriker för att hen inte får en glass är enormt störigt.

Jag orkar inte laga mat, istället köper jag hel-eller halvfabrikat och äter det, eller äter jag snacks.

Säger till folk att jag har ansträngd ekonomi när jag egentligen bara inte vill lägga pengar på tråkiga saker de föreslår. Lägger hellre pengarna på kosmetika och kläder.

• Anonym (kinki)
    Jeaninne skrev 2014-07-26 19:37:57 följande:
    Då finns det hopp för oss alla! Nä jag skojar bara, jag är inte intresserad av så unga män.

Du skulle ju kunna gå tillbaka i gamla tidningsarkiv och se, om du hittar något fall som stämmer.

Annan land, annan tid, tror inte det finns tillgång till filer från den epoken.

Jag får leva i ovisshet och ibland vakna i mardrömmar :(

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?