• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (Isch)
    Dr Ä skrev 2014-07-27 23:24:26 följande:

Anonym (@) kan ju sluta kritisera trådar å hålla käft.

Fast det är ju äckligt, asäckligt.
  • Anonym (En av)

En av mina mörkaste är att mitt ex var otrogen, jag stanna kvar, han dumpa mej. Men jag säger till alla att jag dumpa honom. Så fantastiskt pinsamt att först bli bedragen och sen dumpad:((

• Anonym (())

Tja, mörk och mörk vet jag inte om den är, men ingen vet om detta idag.

Har älskat en kille sen jag var rätt ung och gör det än idag efter 8 år. Sa till de som visste om honom för länge sedan att jag har kommit över mina känslor för honom, men det har jag verkligen inte gjort. Sanningen är den att han är den ende jag någonsin känt såhär för, trots att jag en gång hade ett förhållande i 3 år med någon annan. Har hela tiden förnekat mina känslor för honom och har i princip ljugit för mig själv i alla dessa år i hopp om att känslorna ska antingen svalna eller försvinna helt.

Han har flickvän så jag har inte en chans, varken nu eller någonsin. Men det tär på mig så in i helskotta att känna såhär. Jag orkar verkligen inte mer...

• Anonym (kinki)
    Anonym (Isch) skrev 2014-07-28 17:42:32 följande:
    Fast det är ju äckligt, asäckligt.

I din moraldrabbade skalle, käft på dig nu.

• Anonym (Shit)
    Anonym (kinki) skrev 2014-07-29 16:27:34 följande:

I din moraldrabbade skalle, käft på dig nu.

Min mörkaste hemlighet är att jag hade en kort romans med en lärare. Jag gick i nian och han var dubbelt så gammal som jag.
  • Anonym (81:an)

Min är att min kille slog mig våra första fem år tillsammans. Inte med knytnävarna, men kunde låsa in mig i badrummet och piska mig, dra mig/släpa mig i håret, trycka en kudde för mitt ansikte.

Han har slutat nu, och inte gjort det på åtta år, men jag tycker fortfarande jag är en idiot som stannade.

• Anonym (ajaj)

Min KK har sambo och vuxna barn. Vi har känt varandra i många, många år och alltid varit bra kompisar och jag vet att det jag gör är fel!

• Anonym (Bonnie)

Min pappa hade skumma affärer för länge sedan och han fick ha prylar i min lägenhet ifall det skulle bli husrannsakan hemma hos honom.

• Anonym (:-*)

Jag kan vara ganska fördomsfull i mitt tänkande, sen så är jag extra trevlig mot människor som jag inte gillar...

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?