• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (rutan)
    Anonym (Hatarintriger) skrev 2014-08-08 03:11:29 följande:

Min största mörka hemlighet är att jag hatar min borderline-sjuka syster. Hatar henne till den grad att jag önskar fler fick upp ögonen för hennes manipulativa, sjuka leverne att de tog barnen ifrån henne och att hon blir inspärrad på psyk (där hon hör hemma) för gott. Risken finns dock att jag inte får se mina syskonbarn igen :( usch, hon är en vidrig människa och förtjänar inte sina barn!!! Så less på kärringen och hennes elaka jävla utspel!

Här är en till som har samma önskan, men för min del är det ingen hemlighet längre.
  • Anonym (Hatarintriger)
    Anonym (rutan) skrev 2014-08-08 03:17:33 följande:

Här är en till som har samma önskan, men för min del är det ingen hemlighet längre.

rutan: Ingen hemlighet? Har du avslöjat det för den borderline-sjuka? Hur gjorde du? Jag hålls tillbaka av tankar som 'tänk på att hon är sjuk, sjunk inte till hennes nivå'. Det är trots allt också något våra föräldrar upprepat sedan barndom. Men börjar allt mer känna som, nog är nog. Vi är vuxna idag men hur mycket skit ska man behöva ta?! :-/
  • Anonym (rutan)
    Anonym (Hatarintriger) skrev 2014-08-08 21:55:42 följande:
    rutan: Ingen hemlighet? Har du avslöjat det för den borderline-sjuka? Hur gjorde du? Jag hålls tillbaka av tankar som 'tänk på att hon är sjuk, sjunk inte till hennes nivå'. Det är trots allt också något våra föräldrar upprepat sedan barndom. Men börjar allt mer känna som, nog är nog. Vi är vuxna idag men hur mycket skit ska man behöva ta?! :-/
    Det var oundvikligt. Pressas man tillräckligt mycket och ofta, så rinner bägaren över till slut.

Tänker aldrig låta människan gömma sig bakom sin diagnos igen och jag utan diagnos har rätt till ett värdigt liv.

Föräldrar är ofta så medberoende att de inte kan se till annat än den sjukes väl och ve, vilket oftast infaller med dennes vilja.
  • Anonym (Hatarintriger)
    Anonym (rutan) skrev 2014-08-08 22:40:29 följande:

Det var oundvikligt. Pressas man tillräckligt mycket och ofta, så rinner bägaren över till slut.

Tänker aldrig låta människan gömma sig bakom sin diagnos igen och jag utan diagnos har rätt till ett värdigt liv.

Föräldrar är ofta så medberoende att de inte kan se till annat än den sjukes väl och ve, vilket oftast infaller med dennes vilja.

Right on target, så att säga. Just rätten till ett värdigt liv!!! Medberoende, bra poäng, tror jag lider av ett slag medberoende ännu men ditt svar gav mig som en extra klapp på axeln. En bra påminnelse om att även en diagnosfri har rätt till ett liv! Tack!!!!
  • HäckHäxan
    Presens skrev 2014-08-03 04:11:20 följande:
    Försök hitta vreden istället! En drivkraft som bär en.
    *tummen upp på det rådet*
  • Anonym (experimentell)

Skulle väl säga att min är att jag varit med flera olika män. Jag är hetero och har tjej sen många år men ville testa på hur det var att bli använd. Jag träffade en regelbundet som behandlade mig som om jag bara var två hål och använde mig därefter. En gång bjöd han in tre fyra andra män som också fick använda mig under en kväll.
    Det var ett par år sen nu dock men jag hade en period på fyra fem år där det var så...

Annars är väl att jag ibland brukar spruta över min tjejs matlåda och sen blanda ner det. När hon dagen efter äter den på jobbet omedveten om att det är min sperma hon äter så blir jag såå kåt.
    Igår kväll sprutade jag i en skål som jag blandade med hennes hud lotion. När hon sedan smörjer in sig så, ja... :)
    Hon använde den dock inte imorse... :(

• Anonym (Heirtothethrone)
    Anonym (experimentell) skrev 2014-08-15 10:42:12 följande:

Skulle väl säga att min är att jag varit med flera olika män. Jag är hetero och har tjej sen många år men ville testa på hur det var att bli använd. Jag träffade en regelbundet som behandlade mig som om jag bara var två hål och använde mig därefter. En gång bjöd han in tre fyra andra män som också fick använda mig under en kväll.
    Det var ett par år sen nu dock men jag hade en period på fyra fem år där det var så...

Annars är väl att jag ibland brukar spruta över min tjejs matlåda och sen blanda ner det. När hon dagen efter äter den på jobbet omedveten om att det är min sperma hon äter så blir jag såå kåt.
    Igår kväll sprutade jag i en skål som jag blandade med hennes hud lotion. När hon sedan smörjer in sig så, ja... :)
    Hon använde den dock inte imorse... :(

"Jag är hetero" hahaha, you are one twisted f¤#%...
  • Anonym (1,2,3)

1. ibland avskyr jag min lillebror som verbalt tryckt ner mig. mina föräldrar har aldrig gått emellan utan låtit psykiska terrorn ske öppet.

jag har aldrig varit speciellt snabb i munnen så har aldrig kunnat försvara mig själv. 
    men tafattheten hos vuxna människor är otrolig ibland.

pratar med min lillebror än idag, men väldigt sällan. har någon typ av syskonkärlek till honom, men denna sida hos honom gör att jag håller mig borta i månader.

2. hade sex redan på dagis. 

3. tycker innerst inne att tjejer som är snygga är mer värda än andra. tyvärr. men det är väl mitt sätt att mäta värde... om en tjej är snygg, har fina varma värderingar och duktig i skolan så kan jag nästan idolisera henne. och ta ut bekräftelse enbart genom att umgås med henne.

• Anonym (experimentell)
    Anonym (Heirtothethrone) skrev 2014-08-15 10:46:53 följande:
    "Jag är hetero" hahaha, you are one twisted f¤#%...
    Haha, lät kanske konstigt. Men tänder inte alls på killar. Ville bara testa att vara en slyna... :P
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?