• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • ljung och viol

Sen är det väl ganska få killar som använder rött läppstift och har håret i en fläta.
    Det finns, men som sagt ovanligt.  

• nihka
    ljung och viol skrev 2012-10-28 17:45:25 följande:

Som vanligt går det inte att diskutera med er hen-älskare. 

Dra inte alla över samma kam. Det blir ALDRIG när man gör det!
  • nihka
    ljung och viol skrev 2012-10-28 17:45:25 följande:
    Jag är aboslut inte nöjd med min kropp.
    Jag är fet och tycker jag själv är ful. Klädde mig ganska androgynt en period av mitt liv. Har aldrig mått så dåligt som då. Jag mår som bäst när jag är extra feminin, lite smink, smycken och klänning eller kjol.

Antagligen mådde du inte dåligt för att du klädde dig androgynt utan du klädde dig androgynt för att du mådde dåligt. Idag är du mer nöjd och när du blir riktigt nöjd klarar du av att förutom att dolla upp dig sitta i en potatissäck med magen bar och precis skita i det!
  • nihka
    nihka skrev 2012-10-28 17:51:51 följande:

Dra inte alla över samma kam. Det blir ALDRIG när man gör det!

+bra
  • Aaliyah
    ljung och viol skrev 2012-10-28 17:25:57 följande:

Nej, det är en annan..

Men kan gärna lägga upp min presbild. Är iofs osminkad där, men det syns att jag är en kvinna!

Lär väl få anonyma kommentarer om hur ful jag är, men det får man tåla när man lägger ut bilder så här.    
    Men hur blev ämnet i tråden ditt utseende?
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • ljung och viol
    Aaliyah skrev 2012-10-28 18:35:13 följande:
    Men hur blev ämnet i tråden ditt utseende?

Ja, det kan man undra.
  • Aaliyah
    ljung och viol skrev 2012-10-28 18:38:08 följande:

Ja, det kan man undra.
    Tror du att du inte kommer att få använda läppstift längre om någon annan använder uttrycket hen?
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • ljung och viol
    Aaliyah skrev 2012-10-28 18:41:24 följande:
    Tror du att du inte kommer att få använda läppstift längre om någon annan använder uttrycket hen?

Har jag sagt det eller? Men jag vill inte bli kallad det. Använder inte det ordet själv, skriver han/hon istället.
    Funkar utmärkt.
  • Aaliyah
    ljung och viol skrev 2012-10-28 18:43:45 följande:

Har jag sagt det eller? Men jag vill inte bli kallad det. Använder inte det ordet själv, skriver han/hon istället.
    Funkar utmärkt.
    Det kommer du aldrig att bli, lika lite som att du kommer bli kallad hon i din närvaro. Om du inte är hembiträde i en femtiotalsfilm.
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-10-28 18:46:00 följande:
    Det kommer du aldrig att bli, lika lite som att du kommer bli kallad hon i din närvaro. Om du inte är hembiträde i en femtiotalsfilm.
    Hur kan så många missa detta?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!