• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Anonym
    ljung och viol skrev 2012-10-28 16:26:49 följande:
    Hittade en grupp på facebook. "Vi som vill kalla oss hen".
    Vart är världen på väg egentligen?
    Låt folk kalla sig hen då?
  • ljung och viol

Noah kanske borde tänka över ett könsbyte..

Ett samhälle där alla kallade sig hen och var både man och kvinna skulle inte fungera i längden.

Lika lite som det skulle fungera om alla gick klädda i niqab/burka.  

Känns som Noah är av de personer som vill få uppmärksamhet genom att vara konstig.         

• ljung och viol
    Anonym skrev 2012-10-28 16:52:02 följande:
    Låt folk kalla sig hen då?

Det gör de ju redan, om du inte har märkt det.
    Otroligt löjligt.  

• Anonym
    ljung och viol skrev 2012-10-28 16:55:00 följande:
    Noah kanske borde tänka över ett könsbyte..

Ett samhälle där alla kallade sig hen och var både man och kvinna skulle inte fungera i längden.

Lika lite som det skulle fungera om alla gick klädda i niqab/burka.  

Känns som Noah är av de personer som vill få uppmärksamhet genom att vara konstig.         

Varför skulle inte världen fungera om alla gick i burka? Behöver du se ett ansikte, en kropp och en kön för att kunna samtala med någon, handla och betala dina varor?
    Om svaret på detta är JA.... sluta använda internet!! (där pratar du väl och handlar utan att se någon person, deras kön och kroppar)

Oj, förlåt, du kanske inte kan läsa detta inlägg för att jag inte ger dej ett kön på den som skriver det. jag har en fitta, går det bättre nu???   
  • Anonym
    ljung och viol skrev 2012-10-28 16:56:42 följande:

Det gör de ju redan, om du inte har märkt det.
    Otroligt löjligt.  

Kanon. Det stör dig va? Mår du bra av att störa dig?
  • ljung och viol
    Anonym skrev 2012-10-28 16:59:45 följande:

Varför skulle inte världen fungera om alla gick i burka? Behöver du se ett ansikte, en kropp och en kön för att kunna samtala med någon, handla och betala dina varor?
    Om svaret på detta är JA.... sluta använda internet!! (där pratar du väl och handlar utan att se någon person, deras kön och kroppar)

Oj, förlåt, du kanske inte kan läsa detta inlägg för att jag inte ger dej ett kön på den som skriver det. jag har en fitta, går det bättre nu???   

Idiotiskt inlägg.
  • ljung och viol
    Anonym skrev 2012-10-28 17:02:15 följande:
    Kanon. Det stör dig va? Mår du bra av att störa dig?

Är bara så trött på alla som skriker kränkt för minsta lilla.
  • Anonym
    ljung och viol skrev 2012-10-28 17:02:31 följande:

Idiotiskt inlägg.
    Dvs; JA och slut på argument.Glad
    Då kan du återgå till din bekantskapskrets där alla kvinnor har långt hår och rosa rosetter och männen har skägg så slipper du störa dej på alla trådar på Familjeliv som du kallar löjliga. En ny presbild och ett bättre nick vore kanske också att tänka på eftersom du är väldigt könlös själv, du skriver att Noah vill ha uppmärksamhet genom att vara konstig... känner man andra genom sig själv..?
  • ljung och viol

Anonym skrev 2012-10-28 17:08:50 följande:
    Dvs; JA och slut på argument.Glad
    Då kan du återgå till din bekantskapskrets där alla kvinnor har långt hår och rosa rosetter och männen har skägg så slipper du störa dej på alla trådar på Familjeliv som du kallar löjliga. En ny presbild och ett bättre nick vore kanske också att tänka på eftersom du är väldigt könlös själv, du skriver att Noah vill ha uppmärksamhet genom att vara konstig... känner man andra genom sig själv..?

På vilket sätt är jag könlös?? Ser du inte att det är en kvinna på bilden så är du väl synskadad.
    Vad vet du om min bekantskapskrets? Jag är 100 % kvinna och njuter fullt ut av att vara det. Har inget behov att bli man eller ngt slags mellanting. Gillar att måla läpparna röda och ha kjol. Underbart! Det feminina är vackert! 

• Anonym

FAN JAG ÄR SYNSKADAD!!!
    För det där såg definitivt inte ut som samma bild som är vid ditt könlösa nick. 

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!