Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tin o Trolls mamma_
Jooo...men det är ju smeknamn...det är för mig en stor skillnad även om dom kanske hänger med hela livet
Min fd sambo, barnens pappa, kallade den yngsta för "Fågelholken Fetto"
För hon skrek så väldigt då hon var baby och hungrig.
Hon skrattar nu då vi säger så. "Bebban" var ett annat namn hon hade men som hon nu som 18-åring tagit tillbaka!
Vart förvånad då hennes kompisar ringde och frågade efter "Bebban"....men för mig är hon bara Caroline nu!
Jag och min syster satt igår och kom på roligt fula dubbel-namn här är de som tog NUMMER 1.
Bengt-Börje!
Loke, Judas, Lucifer, Belsebub osv... alla namn med starkt negativ anknytning får mig att undra om det är nåt fel på föräldrarna...
Jag tycker inte om edwin tänker på ett tv program men det är ju mode nu---så jag klandrar inte er som tänkt döpa er son till det för de är ju bara jag som stör mig,,,,förlåt om någon tog illa upp
Kent-Jesus är bland det fulaste jag hört...
Dubbelnamn som liksom inte funkar! Okej är ju Hans-Bertil, Klas-Göran liksom, även om de inte är så snygga... Men typ Sverker-Jens eller Gert-Jonny låter ju sinnessjukt!!
*skrattar* ja, detta var en skojig trad.. Laste den baklanges och lange trodde jag att jag skulle klara mig men icke da..
Har ar iaf mina bidrag pa nagra mindre fina namn enligt mig:
Sten
Torben
Tryggve
Jan (banan)
Stefan
Kent
Kurt
Bengt
Gert
Adolf
Sven