Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Som allas vår Tiffany Perssons (HIPP HIPP) barn heter:
Tommy & Twilght! Hahahahoho!!! Håller med Gretchen, kompletterar med Nicole. Michelle och de värsta: Canita o Carita...
Tommy och Twilight!!!!!!!!!!!!!!!!
jag dööör! :D
ska desssutom uttalas på råskånska typ " Tooomi och Tvajlajt" HOHOHOHAHAHA.. måste nog gå och titta lite på hipphipp på dvd...
herrejävlar säger jag bara... Hahaha!!! Twilight får mig dessutom helt osökt att tänka på Tindra också. Det skulle inte jag vilja heta när jag är 40 år...
Brynolf, Sune, Sture, Stig, Agata, Märta,
Ulla + många, många fler namn är väldigt ofina!!!
Tycker att alla namn med engelsk uttal inte har här att göra.
Andrew, Nick, Timothy osv.
Y namnen.. Conny, Ronny, Sonny.
Tjejnamn är nog dubbelnamnen. Sol-Britt, Inga-Britt...
Kikade i en bok och hittade två barn födda 95 med namnen Stålbarm (tjej) och Spjuthbjörn (kille).
Hallå!!!!!!
100 gånger hellre Sture och Stig än Timmy och Kevin tex....
Jag gillar namnet Melvin väldigt mycket, just för att min systerson heter så...
Jag har en kompis som har en son som heter Frank. Det är väl inte det sötaste namnet på ett barn...
Men han är ju enormt söt!
Det ska tydligen finnas en som heter Jazz-Ture =)
Åh herregud vad svårt. Det finns ju massor, men så plötsligt så träffar man någon med ett "fult" namn och blir helt hänförd av personen, och då har ju genast namnet blivit bättre. Eller hur!?
Fast jag kan nog tänka mig att klämma till med Fransesca och Daniella och Jennifer. I min smak är det inte några höjdarnamn. Helrätt åttioett kan man säga...