Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
alla engelska namn tycker jag är asfula "på svenska", det låter så himla fel. *usch* dubbelnamn är heller ingen höjdare.
Jag har svårt att förstå hur vi ska kunna enas om namn då killen gillar "vanliga" namn typ David o Robert o såna i mitt tycke trista namn och han verkligen avskyr det jag gillar, tex Elliot, William o Nellie...måste bebben verkligen ha något namn?
Vore enklast utan...
Kolla om ni får igenom "Bebben" då vet jag!
Konstigare namn finns det ju!
Steve
måste vara det fulaste (ursäkta alla Stevar, men på svenska låter det ju för hemskt)
{Stee-vä} heter ju {Stiiv}
Ja kan bara hålla med, steve eller också "stiiv" låter ju roligt!
Jag tycker att många döper sina söta små bebbar till så hemska namn nu för tiden....! Några på mitt jobb som fått barn för ett tag sedan döpte sina stackars barn till Glenn och den andra till Olof.... Kan helt enklet inte se hur man kan komma på dom namnen när man sitter där med sin söta lilla bebis i famnen.
Andra hemskingar tycker jag Nils, Bo, Sven, Gunnel, Berit osv osv.
Sen är jag inget fan av dessa namn som varit vanligaste namnen hur länge som helst, typ Erik, Emma, Anna, Johan, Axel.
De felsta namn blir ju fina efter ett tag. Har vänner som har en son som heter Gotfrid. Ibörjan "hajja" man till men nu är det hur naturligt som helst å inget underligt alls :) Utan det passar på killen som heter det!
Kom bara på att jag vet en syskonskara där barnen heter Jörgen, Görel, Öjvind och Gösta......tycker föräldrarna inte om sina barn?? =)
Dida
Jag hoppas verkligen den syskonskaran är i 40-årsåldern, annars tror jag nog som du... .
Tyvärr... Barnen är mellan 12 och 6 tror jag.