• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-27 15:07:33 följande:
    Å andra sidan var det en till i den tråden som råkat ut för samma sak av en konstaterat annan gärningsman så det finns flera av dem därute.
    Ja, absolut. Det är inte så ovanligt som folk verkar tro att män gillar att dominera kvinnor, i mer eller mindre utsträckning. Jag har träffat flertalet. De flesta erkänner det givetvis inte bara sådär, det är ganska tabu. Bara kolla här i tråden, folk kallar sådant sexuellt intresse för sjukt och vidrigt.
  • MickeN1973
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:39:15 följande:
    Men jag gillar inte BDSM. Jag gillar hårt sex ja, och vara utsatt och det är just det jag kommer få. Sedan att den här killen kanske går över gränsen, ja, det är en risk. Men han kommer inte döda mig.
    Det du/han sysslar med är en del av bdsm vare sig ni vill eller inte.

• Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:15:04 följande:
    Ja, absolut. Det är inte så ovanligt som folk verkar tro att män gillar att dominera kvinnor, i mer eller mindre utsträckning. Jag har träffat flertalet. De flesta erkänner det givetvis inte bara sådär, det är ganska tabu. Bara kolla här i tråden, folk kallar sådant sexuellt intresse för sjukt och vidrigt.
    Det har nog inte jättemånga problem med i sig. Det är ju ändå en sak mellan vuxna individer. Sjukt och vidrigt blir det när det inte sker som tänkt. Där någon driver det bortom det överenskomna normala. Jag kan tycka att det inte är helt ok att ena parten lämnas blåslagen, blodig och verkligen skadad efteråt.
  • MickeN1973

TS varför startar du denna tråden här? 

Är det för att provocera pretto kärringarna eller?

Det rätta forumet vore darkside,  där folk som dig och din date finns. 

• Baginbox
    Anonym skrev 2012-08-27 15:32:30 följande:
    Hittar inget inlägg, kommer bara till Känsliga rummet.
    Tråden verkar vara bortplockad
  • Baginbox

Här var en annan tråd med en tjej som tyckte det var trevligt med dominans i sexlivet. Som inte heller gjorde klart med spelreglerna för hur det dominanta skulle gå till.

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m65642024.html

Hur blir fortsättningen i din tråd här ts? Tycker du ska analysera lite varför du tror att han inte kommer att bry sig om på vilka villkor du tycker att ni ska ha sex.

• Anonym (Skraj)
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 15:18:56 följande:
    Det du/han sysslar med är en del av bdsm vare sig ni vill eller inte.

Kalla det för vad du vill, det är ju ändå rätt irrelevant.
    Baginbox skrev 2012-08-27 15:25:35 följande:
    Det har nog inte jättemånga problem med i sig. Det är ju ändå en sak mellan vuxna individer. Sjukt och vidrigt blir det när det inte sker som tänkt. Där någon driver det bortom det överenskomna normala. Jag kan tycka att det inte är helt ok att ena parten lämnas blåslagen, blodig och verkligen skadad efteråt.
    Om personen vill det då?
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 15:29:17 följande:
    TS varför startar du denna tråden här? 

Är det för att provocera pretto kärringarna eller?

Det rätta forumet vore darkside,  där folk som dig och din date finns. 
    Aldrig ens surfat in på Darkside, om jag ska vara ärlig. Jag startade tråden här för att jag ville lufta min oro med helt normala människor.

Svar på tråden Rädd för min date