• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • fläta

Det sitter en tjej med tårar som stilla rinner ner för kinderna i en annan tråd här på Familjeliv och skriver om sitt möte med en sådan här kille. Hon blöder både här och där och tycks ha fått betydligt mer än hon traktade efter och fantiserade om. 

Jag förstår inte alls varför du ens överväger att ge dig in i en sådan här situation med någon du inte känner. Jag är inte själv intresserad av den sorts sex du och den här mannen diskuterat, men om jag hade varit det så skulle jag banne mig bara ha det med någon jag känner väl. Det föreställer jag mig vore en absolut grundförutsättning för att praktisera sex som skulle kunna leda till stora skador.  

• soffliggaren
    Baginbox skrev 2012-08-27 11:31:36 följande:
    Nu sitter väl just denna killen inne tror jag men snacka om att stoppa in huvudet i getingboet genom att utmana ödet. Vi får väl läsa något vi hade velat slippa om nån vecka antar jag.

www.aftonbladet.se/nyheter/article12787193.ab
    Tänkte på honom när jag läste tråden första gången. Ts jag hoppas verkligen du inte träffar dejten och att du läser den andra tråden.
  • Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-27 12:30:03 följande:
    Hoppas du läst denna tråd TS...

www.familjeliv.se/Forum-4-119/m66388642-1.htm...
    "Vad fan har jag gjort?"
    Jävlar varför läste jag den tråden då.... Jag mår fysiskt illa av att läsa sånt. Att man aldrig kan lära sig att det man inte vet mår man inte dåligt av. Det värsta är ju att tjejen inte fattar att det var våldäkt och inget annat det handlade om. I detta nu sitter det kräket och gör upp om nya dejter med andra tjejer han ska våldta. Man skäms fan att vara man ibland, att det finns så respektlösa människor.
  • Anonym (Skraj)

Ja, jag har läst den andra tråden. Fast det är ju inte helt samma sak som här, tycker jag. Jag har gjort sådana här saker förut.

Jag velar lite fram och tillbaka. Vi pratar varje dag. En del av mig vill, en annan är rädd. 

• soffliggaren

Det kan bli samma sak ! Det kan bli du som sitter och har ont. Du som blöder och har ångest. Jag förstår inte att du fortfarande sitter och funderar på att träffa honom.

• Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-27 14:52:43 följande:
    Det är väl inte helt uteslutet att det faktiskt kan röra sig om samme man?
    Det är jag övertygad om att det inte är. I så fall måste han ha väldigt bra simultankapacitet. ;)
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:00:54 följande:
    Det är jag övertygad om att det inte är. I så fall måste han ha väldigt bra simultankapacitet. ;)
    Å andra sidan var det en till i den tråden som råkat ut för samma sak av en konstaterat annan gärningsman så det finns flera av dem därute.
Svar på tråden Rädd för min date