• Bradbury

Troll?!?

Hej! Jag var en av dem som trodde på och stöttade den TS som skrev två trådar om hur hon blivit utnyttjad av sin far. Ångrar mig inte ett dugg, hellre stöttar jag (eller struntar i att svara) än att riskera att göra någon illa genom att tvivla. Funderar nu mycket på TS och hur han/hon egentligen mår. Söker man den typen av bisarra uppmärksamhet kan man knappast må så bra eller? För inte ser man väl det som ett skämt när det går så långt? Och hur vet moderatorerna vad som är sant och inte?

• Svar på tråden Troll?!?
  • Bradbury

Men man KAN ju inte misstänka hela tiden?! Vad är då poängen med forumet?

• CMM
    Bradbury skrev 2012-08-28 09:35:30 följande:
    Men hur kan det gå till?! Hur avgör moderatorerna vad som är på riktigt vs påhittat?
    De kan självklart inte avgöra det med hundraprocentig säkerhet, men man kan väl sammanfatta det som så att de högst sannolikt har betydligt mer information att gå på än det som vi vanliga användare ser.

Sedan kan jag i och för sig hålla med om att modereringen härinne ibland framstår som synnerligen skitnödig. 
  • Bradbury

Jo, visst vet de väl säkert mer men VAD vet de? Vad går dom på när dom avslöjar? Användarens personuppgifter eller vad liksom? Vore bra om ngn moderator kunde svara.

• CMM
    Bradbury skrev 2012-08-28 10:17:43 följande:
    Jo, visst vet de väl säkert mer men VAD vet de? Vad går dom på när dom avslöjar? Användarens personuppgifter eller vad liksom? Vore bra om ngn moderator kunde svara.
    Du kommer inte att få något svar. Ser man det krasst är det så att du som användare har att rätta dig efter forumets regler och gör du inte det kan du uteslutas. Vidare får forumets ägare utan vidare stänga av och radera vad som helst och vem som helst - och de måste inte ens motivera det om de inte vill.
  • MissSummer

Alltså vissa trådar är ju captain obvious att det bara inte kan vara sant. Tekniskt omöjligt, som att en graviditet kan uppstå utan ägg+sperma och att man inte vaknar när man blir penetrerad.

• Isbit
    MissSummer skrev 2012-08-28 10:37:29 följande:
    Alltså vissa trådar är ju captain obvious att det bara inte kan vara sant. Tekniskt omöjligt, som att en graviditet kan uppstå utan ägg+sperma och att man inte vaknar när man blir penetrerad.
    Säg inte det då blir du straffad. Speciellt i den tråden .
    Det vart jag
  • Anonym

Helt absurt!

Följde den tråden, men svarade aldrig i den. Något sa att nåt inte stämde.

Sjuka vidriga människor det finns!

Det finns barn där ute som lever i den verkligheten, och så är någon så sjuk att man driver med sådant!!

Svar på tråden Troll?!?