• Bradbury

Troll?!?

Hej! Jag var en av dem som trodde på och stöttade den TS som skrev två trådar om hur hon blivit utnyttjad av sin far. Ångrar mig inte ett dugg, hellre stöttar jag (eller struntar i att svara) än att riskera att göra någon illa genom att tvivla. Funderar nu mycket på TS och hur han/hon egentligen mår. Söker man den typen av bisarra uppmärksamhet kan man knappast må så bra eller? För inte ser man väl det som ett skämt när det går så långt? Och hur vet moderatorerna vad som är sant och inte?

• Svar på tråden Troll?!?
  • FruNaftra

...vilket ger maximal underhållning för TS.

Bläh säger jag bara. Spöstraff på troll.

• Regnig måndag
    FruNaftra skrev 2012-08-28 22:04:57 följande:
    Jag är så sjukt trött på trolltrådar. Det som var deoppen var nog incesttråden. Så jävla fult att sitta och driva med folk på det här viset. Vissa lade ner mycket möda och tid för att stötta TS och dela med sig av sina egna livsöden som har sina likheter med TS. Till ingen nytta alls. Ett jävla hån är det var det är. Urs!

Tyvärr tror jag att många kan roa sig med en sådan sysselsättning bara de är tillräckligt uttråkade. Det finns ju ganska uppenbara tabu ämnen som incest, tidelag, våldtäkt, misshandel osv och dessa sugen åt sig läsare på nolltid
    Jag såg aldrig tråden och har inte hängt med i andra diskussioner (om det nu finns) men jag uppfattar det som att TS uppmanat andra att berätta om sina öden, korrekt uppfattat?

Jag brukar alltid varna när jag ser sånt därför att jag tror inte att det är ett troll i den bemärkelsen man menar med troll (någon som vill skapa oreda) utan att någon faktiskt tänder på att läsa om övergrepp. Alltså liknande det aktiva pedofiler gör, fotar övergreppen för att kunna återuppleva händelsen.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • FruNaftra

Just den incesttråden läste jag (det startades två, av olika personer visade det sig) och fick aldrig känslan att ts uppmuntrade andra till att dela med sig av sina upplevelser. Ts bara skrev korta svar och höll alla på halster så att alla ställde frågor på frågor. Tillslut blandade ts ihop så det blev en enda röra. Vissa förstod tidigt att det var en hund begraven. Personligen brukar jag låta bli att ropa varg. Hade man haft fel hade man kanske gjort någon väldigt ledsen och det hade bara varit onödigt.

• Anonym
    FruNaftra skrev 2012-08-28 22:21:36 följande:
    Just den incesttråden läste jag (det startades två, av olika personer visade det sig) och fick aldrig känslan att ts uppmuntrade andra till att dela med sig av sina upplevelser. Ts bara skrev korta svar och höll alla på halster så att alla ställde frågor på frågor. Tillslut blandade ts ihop så det blev en enda röra. Vissa förstod tidigt att det var en hund begraven. Personligen brukar jag låta bli att ropa varg. Hade man haft fel hade man kanske gjort någon väldigt ledsen och det hade bara varit onödigt.

Den första TS (som jag tror var äkta) blandade inte ihop något. Det var den andra trådstartaren som inte verkade kunna något om TS liv.
  • FruNaftra

Nej precis, det var i tråd 2 som ts rörde ihop det. Jag läste båda. Men den första var ju också fejk.

• Deborah ll
    FruNaftra skrev 2012-08-28 22:37:06 följande:
    Nej precis, det var i tråd 2 som ts rörde ihop det. Jag läste båda. Men den första var ju också fejk.

Och  u finns en tredje tråd i så fall - under de hetaste debatterna.
    Och vet ni vad: man får inte, absolut inte, påstå att tråden är oäkta - enligt forumreglerna.
  • Anonym
    Deborah ll skrev 2012-08-28 22:40:30 följande:

Och  u finns en tredje tråd i så fall - under de hetaste debatterna.
    Och vet ni vad: man får inte, absolut inte, påstå att tråden är oäkta - enligt forumreglerna.

Det är väl den andra tråden? Eller finns det 3 st?
  • FruNaftra

"Just denna tråd och dess föregångare var trolltrådar" (hoppas jag citerade rätt nu) enligt en moderator i tråd nr 2. Tolkar det som att den första tråden också var hittepå.

• frukarlssonn

Känns som FL blivit en enda trollsida! Trolltrådar överallt!! En sådan här sak skojar man inte om som handlade om en tjej som påstod sig har blivit utnyttjad!! Hur sjutton kan man sitta och hitta på en sådan tråd??

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • FruNaftra

Finns inte 3 trådar. Fanns bara 2. Och ja jag vet att det inte är tillåtet att beskylla en tråd för att vara troll. Vi diskuterar ju nu trådar som vi VET var trolltrådar. Inte samma sak.

Svar på tråden Troll?!?