Regnig måndag skrev 2012-08-28 22:10:49 följande:
Jag såg aldrig tråden och har inte hängt med i andra diskussioner (om det nu finns) men jag uppfattar det som att TS uppmanat andra att berätta om sina öden, korrekt uppfattat?
Jag brukar alltid varna när jag ser sånt därför att jag tror inte att det är ett troll i den bemärkelsen man menar med troll (någon som vill skapa oreda) utan att någon faktiskt tänder på att läsa om övergrepp. Alltså liknande det aktiva pedofiler gör, fotar övergreppen för att kunna återuppleva händelsen.
Du menar alltså att om man lägger upp en tråd där man berättar om dina erfarenheter. Vilket jag har en tråd om...
Där jag bara vill veta hur man går vidare...(inte att nån ska dela sina "intima" detaljer om sina) utan bara vill veta hur dom gjort för att gå vidare i livet. Att du uppfattar detta som att jag tänder på det??
Hoppas jag missuppfattat dig....för det är verkligen inte min mening när jag berättar.
Jag försöker bara bearbeta och vill inte att min familj ska veta...så därför sökte jag stöd här på FL.
Har jag gjort fel då? Vill bara veta så jag aldrig skriver nåt igen...för det är det sista jag vill.
Sen om ts från helgen...jag tvekade, men valde att tro på henne...men hon visade sig vara troll.
Tyvärr tror jag att du anonym nu kan vara samme person...som vill föra historien vidare...fast i andra trådar.
Lägg ner och lita på att FL har gjort ett korrekt beslut.