Anonym skrev 2012-08-28 20:48:26 följande:
Vet faktiskt inte, är så dålig på sånt. Men det dök upp någon vit sida som var tom och videoklippet började spela. Såg ut som det var genom en webbcam eller liknande. Dock var det ingen våldtäkt i video som hon länkade. Jag såg ts(eller vem det nu var) som blev dragen i håret av en man som såg mycket äldre ut, sen hörde man gråt och skrik.Hörde bland annat din jävla hora, du ska lyssna på mig!! Öppna munnen nu! Seså. När tjejen kom tillbaka så stängde hon av webben/kameran. Blev verkligen illamående av det här. Gick raka vägen till polisen med datorn och lät de jobba på det!
Man kunde alltså inte se en direkt länk till videon?
För du vet att om man klistrar in en direkt länk via div chattprogram så ser man videon i litet format i chattfönstret, men om man klickar på den får man upp den stort i nytt fönster, och där kan man se URL.
Moderatorerna har ju sagt att den där pappa-älskar-mig-Ts är ett troll så då får vi lita på det.
Sen är det ju så att många gillar det som kallas "rough sex". Går man till den mest vaniljiga porrsajten på nätet så kan man ändå söka "rough sex" och få upp ett stort antal filmer där kvinnan används som ett redskap för mannen och förnedras på div sätt,... age play är också en sån inriktning där man har en yngre och en äldre deltagare. Det är alltså HUR lätt som helst för t ex mig att i vilken given minut som helst hitta minst tolv videor som utspelar det som du berättar om. Okej, på svenska hör inte till vanligheterna. Mest är det engelska (och sen spanska och ryska gissar jag på).