talulah gosh skrev 2012-08-29 22:15:14 följande:
Du fick ett svar som gjorde att argumentet smärta inte håller - då börjar du tramsa med att säga att du inte vill ha reda på ditt pH - och så är det jag som anklagas för brist på argument? lol.
Om du inte vill ha reda på ditt pH så är det ju bara bra, men väldigt underligt när man tror att man är sur. Om någon annan vill veta sitt pH så har de nu fått reda på att det inte behöver göra ondare än ett vanligt blodprov. Okej?
Och jag skrev inlägget om smärta med en smiley på slutet! Kan du sluta tjafsa om det nu, jag har inget intresse att kolla mitt pH, jag gjorde ett litet i min mening "kul" inlägg, Jag argumenterar inte om pH generellt.
Jag har folk som menar på att jag är sur, utifrån deras synsätt. Jag har inte gjort något direkt åt saken, jag är för lite insatt MEN asner det är viktigt att det finns komplement att ta till när sjukvården inte hjälper en! Utan i många fall stjälper! Att vi sen här diskuterar pH kunde lika gärna vara hypotyreos, kortisolbrist, b12 brist, smärta, eller nåt annat.
Om man väljer ett komplement kan man fixa alternativa vägar att kolla sitt pH. Precis upp till var och en att avgöra vad som är rätt och fel för den egna kroppen!