• Anonym

17 och 37 ?

Jag fyller arton i Januari och har förälskat mig i en kille som är 37 år, men jag vågar inte ta steget och är rädd för vad folk ska tycka om åldern även om den egentligen inte borde spela någon roll, jag menar det är ju bara siffror ?
    Mina föräldrar och två av mina syskon skulle också lägga sig i och bli arga tror jag.

Vi träffas ibland typ han är vän till en av mina vänners familj och är där ibland, jag försöker vara i samma rum, prata skämta och skratta.
    Det gör han också men han har inte visat något.

Vi pratar på MSN och facebook ibland, då skriver han smileys, jag brukar göra ett hjärta ibland och då gör han en sån här smiley : Tungan ute

Hade han inte varit intresserad hade han väl inte svarat på internet eller stannat kvar och pratat med mig i rummet hos kompisen?
    Hur ska jag ta steget och berätta att jag är kär? 

• Svar på tråden 17 och 37 ?
  • Aaliyah

Jag är 37 och skulle absolut inte kunna tänka mig att vara tillsammans med en 17-åring. Men det är ju jag. Är han singel?

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Anonym

Klart han INTE är intresserad på sånt sätt.... herregud, du är ju 17 år

Sörj och gå vidare, du kommer hitta en kille i din ålder snart! 

• Anonym (Iv)

Han skulle kunna vara din pappa. Tror inte han ser på dig på det sättet du vill , sorry.. Min mamma är 38 och jag 21,så jag skulle inte ens tänka tanken att börja flirta med någon som är i hennes ålder, blääää.

• FruOMor

Jag var 20 och min man 35 när vi träffades, nu är vi gifta och har barn ihop så visst finns chansen :))

• Anonym

Varför kan ni inte träffa någon i er egen ålder?

• Anonym

Kör på. Jag är också 17 år. Ser inget fel. gillar också lite äldre n.

• Anonym

jag var 17 när jag träffade min man, han var 36. Är nu över 20 och vi är sambos sen flera år tillbaka, har hus + barn! Ingen tyckte heller det var knasigt att vi blev tillsammans, då jag alltid upplevts som äldre. Både i utseende men även i beteende och mentalt. Allt går...

• Sthlm27

Jag var 18 och min kille 38 när vi träffades.. Idag har vi varit ett par i 8 år...har ett barn och ett till på väg

• Anonym
    Aaliyah skrev 2012-09-01 23:35:46 följande:
    Jag är 37 och skulle absolut inte kunna tänka mig att vara tillsammans med en 17-åring. Men det är ju jag. Är han singel?
    ja 
  • lillajag02

Jag blev tillsammans med min nuvarande man då jag var 17 och då var han 37 Vi lever tillsammans, gift oss och väntar vårt första barn :)
    Så jag tycker du kan prata med honom, det värsta som kan hända är obesvarade känslor.

Svar på tråden 17 och 37 ?