• Anonym

17 och 37 ?

Jag fyller arton i Januari och har förälskat mig i en kille som är 37 år, men jag vågar inte ta steget och är rädd för vad folk ska tycka om åldern även om den egentligen inte borde spela någon roll, jag menar det är ju bara siffror ?
    Mina föräldrar och två av mina syskon skulle också lägga sig i och bli arga tror jag.

Vi träffas ibland typ han är vän till en av mina vänners familj och är där ibland, jag försöker vara i samma rum, prata skämta och skratta.
    Det gör han också men han har inte visat något.

Vi pratar på MSN och facebook ibland, då skriver han smileys, jag brukar göra ett hjärta ibland och då gör han en sån här smiley : Tungan ute

Hade han inte varit intresserad hade han väl inte svarat på internet eller stannat kvar och pratat med mig i rummet hos kompisen?
    Hur ska jag ta steget och berätta att jag är kär? 

• Svar på tråden 17 och 37 ?
  • Anonym
    Fool skrev 2012-09-03 16:32:19 följande:
    Har du någonsin funderat över VARFÖR man har satt en åldersgräns på 15 för sex elelr 18 för körkort ?
    Kan det ha något att göra med att en person som är under den åldersgränsen inte är mogen nog att ta de besluten ?
    Varför tror du att det kallas för sexuellt UTNYTTJANDE att ha sex med någon som är under den åldersgränsen ?
    Kan det ha något att göra med att man utnyttjar deras naivitet ?

Men jag antar att i din så spelar inga sådana små petesser någon roll , det enda som räknas är njutningen... allra helst din njutning såklart...

Glåpord och glåpord , utnyttjar man en 14 årig flicka sexuellt så ÄR man en pedofil , i mina ögon gör hon inget annat än kallar saker vid dess rätt namn.
    En generell riktlinje, inte en slutgiltig sanning.
    Menar du på allvar att du tror på att tjejer genomgår nån mystiskt förvanlig sekunden dom fyller femton? Verkligen?
    Går dom in i en puppa som barn och kommer ut som kvinnor?
    Jag tvivlar inte alls att det finns folk som utnyttjar tonåringar men skilj på situationer då det finns massor med tonåringar fullt kapabla att ta beslut som berör dom och deras kroppar endast.

Nja, med tanke på att jag gav henne hennes första multipla orgasmer så var nog njutningen väldigt ömsesidig.

Nej långt ifrån, en pedofil tänder på förpubertala barn och inte tonåringar.
    Så hon drog in det strikt för att smutskasta och förminska mig, lågt och patetiskt är vad det är.

• Fool
    Anonym skrev 2012-09-03 16:42:39 följande:
    En generell riktlinje, inte en slutgiltig sanning.
    Menar du på allvar att du tror på att tjejer genomgår nån mystiskt förvanlig sekunden dom fyller femton? Verkligen?
    Går dom in i en puppa som barn och kommer ut som kvinnor?
    Jag tvivlar inte alls att det finns folk som utnyttjar tonåringar men skilj på situationer då det finns massor med tonåringar fullt kapabla att ta beslut som berör dom och deras kroppar endast.

Nja, med tanke på att jag gav henne hennes första multipla orgasmer så var nog njutningen väldigt ömsesidig.

Nej långt ifrån, en pedofil tänder på förpubertala barn och inte tonåringar.
    Så hon drog in det strikt för att smutskasta och förminska mig, lågt och patetiskt är vad det är.

En generell riktlinje ja... och med generelll så menar man påståendet stämmer in på majoriteten av ett visst antal människor.... men självklart så är det väldigt bekvämt för dig att vifta bort alla riktlinjer som inte passar just din agenda..... jag menar varför ska man öht ha några sk generella regler i samhället ?

Om flickans pappa bestämmer sig för att slå in knäskålarna på dig för vad du gjorde med hans dotter så kanske man kan ursäkta det med att han kände att de generella reglerna inte riktigkt stämde med hans alldeles personliga sinnesstämning ?

Personligen tycker jag att det är klart mer lågt och patetiskt att springa omkring och utnyttja småflickor sexuellt och sedan skryta om det...
  • Anonym
    Fool skrev 2012-09-03 17:05:37 följande:
    En generell riktlinje ja... och med generelll så menar man påståendet stämmer in på majoriteten av ett visst antal människor.... men självklart så är det väldigt bekvämt för dig att vifta bort alla riktlinjer som inte passar just din agenda..... jag menar varför ska man öht ha några sk generella regler i samhället ?

Om flickans pappa bestämmer sig för att slå in knäskålarna på dig för vad du gjorde med hans dotter så kanske man kan ursäkta det med att han kände att de generella reglerna inte riktigkt stämde med hans alldeles personliga sinnesstämning ?

Personligen tycker jag att det är klart mer lågt och patetiskt att springa omkring och utnyttja småflickor sexuellt och sedan skryta om det...
    En generell riktlinje som hamnar nånstans mellan vad som stämmer, tyvärr så är lagen svartvit och sätter ut en gräns som inte kan apliceras på nån egentligen, det finns aktiva 11-13 åringar och det finns 16-17 åringar som inte är det.
    I en perfekt värld så skulle varje fall betraktas individuellt.

Jag gav tösen två bra år, ser inte riktigt hur sönderslagna knäskålar kommer in mer än att det finns primitiva barbarer på gator som är en fara för sin omgivning som jag nämnde innan, såna individer borde låsas in innan dom skadar nån.

Jag gav ts råd, att det faller inte er andra i smaken kan inte jag hälpa.

• Aaliyah

Jaha, så 11-åringar kan vara så "aktiva" att de duger att ha sex med?
    Du, om du ligger med en tjej (eller kille) som är under 15 år så är du en våldtäktsman. Oavsett vad du tycker om det.

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Fool
    Anonym skrev 2012-09-03 17:29:20 följande:
    En generell riktlinje som hamnar nånstans mellan vad som stämmer, tyvärr så är lagen svartvit och sätter ut en gräns som inte kan apliceras på nån egentligen, det finns aktiva 11-13 åringar och det finns 16-17 åringar som inte är det.
    I en perfekt värld så skulle varje fall betraktas individuellt.

Jag gav tösen två bra år, ser inte riktigt hur sönderslagna knäskålar kommer in mer än att det finns primitiva barbarer på gator som är en fara för sin omgivning som jag nämnde innan, såna individer borde låsas in innan dom skadar nån.

Jag gav ts råd, att det faller inte er andra i smaken kan inte jag hälpa.

Det faktum att du tycker att det är ok att ha sex med midnreåriga och att våra lagar bara är obekväma "generella rtiktlinjer" plus att du dessutom sitter och uttalar dig om aktiva 11-13 åringar som om de oxå vore lovligt byte säger mig att du ÄR en pedofil och att du borde söka hjälp snarast möjligt... innan (om du inte redan gör det) börjar se tidigt utvecklade 8-10 åringar som tänkbara offer.

Men då du själv inte verkar inse det sjuka i ditt resonemang så får man väl hoppas att någon annan gör det åt dig innan fler barn hinner bli utnyttjade.

Vem vet.. du kanske hinner ändra uppfattning då du får dela cell med Gurra som ser DIG som lammkött som han kan dela trevliga stunder med och lära ut allt om multipla orgasmers ädla konst Tyst
  • Anonym
    Fool skrev 2012-09-03 20:12:37 följande:
    Det faktum att du tycker att det är ok att ha sex med midnreåriga och att våra lagar bara är obekväma "generella rtiktlinjer" plus att du dessutom sitter och uttalar dig om aktiva 11-13 åringar som om de oxå vore lovligt byte säger mig att du ÄR en pedofil och att du borde söka hjälp snarast möjligt... innan (om du inte redan gör det) börjar se tidigt utvecklade 8-10 åringar som tänkbara offer.

Men då du själv inte verkar inse det sjuka i ditt resonemang så får man väl hoppas att någon annan gör det åt dig innan fler barn hinner bli utnyttjade.

Vem vet.. du kanske hinner ändra uppfattning då du får dela cell med Gurra som ser DIG som lammkött som han kan dela trevliga stunder med och lära ut allt om multipla orgasmers ädla konst Tyst
    Ta en valium och tagga ner.
    För det första ser jag inte hur ditt raljerade hjälper ts, för det andra så finner jag jag dina påhopp och nått som egentligen gränsar till förtal nästan gulligt, om det nu inte vore så lågt.

Du missade frågan sen innan, tror du på allvar att tjejer utvecklas på klockslaget? Magisk puppa där dom går in som barn och kommer ut som kvinnor?
    Menar du på att det _inte_ finns aktiva 11-13 åringar?
    Svarar du ja på nån av det så välkomnar jag dig i det verkliga livet för du lever i nån fantasibubbla just nu.

För att reda ut ett missförstånd och belysa lite dom ynka försök till härskarteknik så en pedofil tänder på förpubertala barn, har absolut inget med att göra när man råkar förälska sig i en fullt utvecklad tonåring.

• Trust me

Ännu en tråd om en flicka som är kär i en man och vill ha ett ok från andra. Det är å ena sidan så äckligt konventionellt att det är pinsamt att behöva fråga. Å andra sidan är den här åldersskillnaden inte riktigt bra för någondera parten. Å tredje sidan är ålder bara en siffra.

Varför är det mer vanligt med äldre män och yngre kvinnor? Något är fel i samhället när en man måste bli över 30 typ för att vara Man medan en flicka redan är Kvinna när hon är runt 20. Kanske inte är så män runt 20 ser på det då de faktiskt mer öppet söker sig till kvinnor över 30. En kvinna kanske inte heller blir Kvinna förrän efter 30.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Fool
    Anonym skrev 2012-09-04 13:18:03 följande:
    Ta en valium och tagga ner.
    För det första ser jag inte hur ditt raljerade hjälper ts, för det andra så finner jag jag dina påhopp och nått som egentligen gränsar till förtal nästan gulligt, om det nu inte vore så lågt.

Du missade frågan sen innan, tror du på allvar att tjejer utvecklas på klockslaget? Magisk puppa där dom går in som barn och kommer ut som kvinnor?
    Menar du på att det _inte_ finns aktiva 11-13 åringar?
    Svarar du ja på nån av det så välkomnar jag dig i det verkliga livet för du lever i nån fantasibubbla just nu.

För att reda ut ett missförstånd och belysa lite dom ynka försök till härskarteknik så en pedofil tänder på förpubertala barn, har absolut inget med att göra när man råkar förälska sig i en fullt utvecklad tonåring.

Ja , jag förstår att det finns aktiva 11-13 åringar , kanske tom ännu yngre än så... men poängen är att det inte är ok att för dig som en vuxem man då ha sex med dem , du som vuxen förväntas ha mer vett än så.... och det faktum att du inte förstår detta är det som är det sjuka i dethela.

Och jaj du har alldeles rätt i att det är OT , men mitt svar var på din fråga om aktiva småflickor , inte på TS frågor,  något som fler än jag reagerade på.
  • Anonym
    Fool skrev 2012-09-04 13:40:36 följande:
    Ja , jag förstår att det finns aktiva 11-13 åringar , kanske tom ännu yngre än så... men poängen är att det inte är ok att för dig som en vuxem man då ha sex med dem , du som vuxen förväntas ha mer vett än så.... och det faktum att du inte förstår detta är det som är det sjuka i dethela.

Och jaj du har alldeles rätt i att det är OT , men mitt svar var på din fråga om aktiva småflickor , inte på TS frågor,  något som fler än jag reagerade på.
    Jag har en 11 åring som raggade på mig, hon var dock inte fullt utvecklad och jag var redan då i förhållandet som jag fortfarande är i med 12 år under bältet och flera barn som följd så jag avböjde henne.
    Så ja, det finns aktiva 11 åringar även om jag själv tycker att det är snäppet för tidigt för såna att ge sig in i mer vuxna relationer.
    Dom är fortfarande barn på för många områden.

Ser dock inga likheter mellan elvaåringar som precis har gått in i pubertet och en 14 åring som redan har debuterat och raggar på en dom tycker om.

Svar på tråden 17 och 37 ?