• Anonym

17 och 37 ?

Jag fyller arton i Januari och har förälskat mig i en kille som är 37 år, men jag vågar inte ta steget och är rädd för vad folk ska tycka om åldern även om den egentligen inte borde spela någon roll, jag menar det är ju bara siffror ?
    Mina föräldrar och två av mina syskon skulle också lägga sig i och bli arga tror jag.

Vi träffas ibland typ han är vän till en av mina vänners familj och är där ibland, jag försöker vara i samma rum, prata skämta och skratta.
    Det gör han också men han har inte visat något.

Vi pratar på MSN och facebook ibland, då skriver han smileys, jag brukar göra ett hjärta ibland och då gör han en sån här smiley : Tungan ute

Hade han inte varit intresserad hade han väl inte svarat på internet eller stannat kvar och pratat med mig i rummet hos kompisen?
    Hur ska jag ta steget och berätta att jag är kär? 

• Svar på tråden 17 och 37 ?
  • Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 14:51:53 följande:
    11åring som raggade på dig. Å herre jävlar. You are delusional!!
    När en flickatös kryper upp i knän på en, gnuggar sig mot en och utan nån som helst finess frågar om man vill knulla så är det svårt att missförstå situationen.
    Kan säga att jag blev ganska paff när jag fick förslaget
  • Flisan79

OM det nu verkligen hände så var det antingen provokation eller en väldigt utsatt flicka som på något sätt blivit utnyttjad och därav trodde att det var det enda hon dög till.

Att du inte kan avläsa skillnaden är skrämmande.

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 15:02:12 följande:
    OM det nu verkligen hände så var det antingen provokation eller en väldigt utsatt flicka som på något sätt blivit utnyttjad och därav trodde att det var det enda hon dög till.

Att du inte kan avläsa skillnaden är skrämmande.
    Vill blunda för faktum att även 11 åringar kan ha helt naturliga drifter så hänger det på dig.

Det var ingen provokation och flickan är annars en välmående tös, jag har sett hennes blickar långt innan det där hände men jag trodde helt enkelt inte att det skulle vara mer än blickar.

• Flisan79

Lilla, lilla du! Mina nackhår reser sig. Du tror på dina egna ord. Du tror på fullaste allvar att du fått dessa blickar.

Jag är mållös!

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 15:13:24 följande:
    Lilla, lilla du! Mina nackhår reser sig. Du tror på dina egna ord. Du tror på fullaste allvar att du fått dessa blickar.

Jag är mållös!
    *LOL*
    Ja,  med tanke på hennes beteende så är jag ganska övertygad att flickan hade en "crush" på mig, det är väl inget konstigt i det om man känner till barns utveckling det minsta.
  • Flisan79

Att en 11 åring har en förälskelse kontra ett sexuellt behov är en JÄVLA skillnad.

Att du inte kan se/känna skillnaden tyder på en störning, hos DIG!

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 15:24:19 följande:
    Att en 11 åring har en förälskelse kontra ett sexuellt behov är en JÄVLA skillnad.

Så du menar att 11 åringar inte har sexuella behov trots att barn är sexuella varelser från födsel?
    "vill du knulla" är en uppenbar invit, hur du kan misstolka det är över mig.

Du, detta börjar bli tröttsamt, skaffa dig lite relevant kunskap i ämnet barn och utveckling och återkom för nu dumförklarar du dig bara och uppvisar nån form av skev moral utan förankring i det verkliga livet.

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-09-04 15:22:06 följande:
    *LOL*
    Ja,  med tanke på hennes beteende så är jag ganska övertygad att flickan hade en "crush" på mig, det är väl inget konstigt i det om man känner till barns utveckling det minsta.
    Hur lång svans har du? Under vilken sten och i vilken skog bor du i? 

Inget illa ment...bara frågor som jag blev nyfiken på!  
  • lillajag82
    Flisan79 skrev 2012-09-04 15:24:19 följande:

Äsch...han blir bara värre och värre i sina påståenden om småflickor så man kan ju inte ens ta honom på allvar... 
    RELAX...
    Han trollar med oss...  
Svar på tråden 17 och 37 ?