• Anonym

17 och 37 ?

Jag fyller arton i Januari och har förälskat mig i en kille som är 37 år, men jag vågar inte ta steget och är rädd för vad folk ska tycka om åldern även om den egentligen inte borde spela någon roll, jag menar det är ju bara siffror ?
    Mina föräldrar och två av mina syskon skulle också lägga sig i och bli arga tror jag.

Vi träffas ibland typ han är vän till en av mina vänners familj och är där ibland, jag försöker vara i samma rum, prata skämta och skratta.
    Det gör han också men han har inte visat något.

Vi pratar på MSN och facebook ibland, då skriver han smileys, jag brukar göra ett hjärta ibland och då gör han en sån här smiley : Tungan ute

Hade han inte varit intresserad hade han väl inte svarat på internet eller stannat kvar och pratat med mig i rummet hos kompisen?
    Hur ska jag ta steget och berätta att jag är kär? 

• Svar på tråden 17 och 37 ?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-09-04 15:31:13 följande:
    Hur lång svans har du? Under vilken sten och i vilken skog bor du i? 

Inget illa ment...bara frågor som jag blev nyfiken på!  
    Svans? Sten?
    Är du nykter?

• lillajag82

Nej!! Jag är inte nykter alls...
    Full som ett as!  

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-09-04 15:35:58 följande:
    Nej!! Jag är inte nykter alls...
    Full som ett as!  
    Det förklarar saken.

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-09-04 15:36:55 följande:
    Det förklarar saken.

Nä nu har jag inte tid och sitta här och trolla..
    Ska iväg och hämta barn på dagis...
    tjingeling.. 

• Flisan79

Och för varje inlägg du skriver, desto djupare gräver du din egen grav.

Du skriver just nu exakt det jag skrev som är typiskt för pedofiler. Hur de tänker och berättigar sitt beteende.

Du kan inte skilja på sexuell utveckling och vuxen sexualitet?

Vid ca 5 års ålder är barn väldigt nyfikna på varandras kön osv. Det betyder inte att de är sexuella. Det betyder inte att de har ett sexuellt behov.

Du tolkar det på ett rubbat sätt och som gynnar dig.

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 15:39:55 följande:
    Och för varje inlägg du skriver, desto djupare gräver du din egen grav.

Du skriver just nu exakt det jag skrev som är typiskt för pedofiler. Hur de tänker och berättigar sitt beteende.

Du kan inte skilja på sexuell utveckling och vuxen sexualitet?

Vid ca 5 års ålder är barn väldigt nyfikna på varandras kön osv. Det betyder inte att de är sexuella. Det betyder inte att de har ett sexuellt behov.

Du tolkar det på ett rubbat sätt och som gynnar dig.
    Okey, så barns utveckling är ett pedofilämne, jag förstår, bäst att inte alls lära sig nått om sina barn för då är man pedofil, förstår exakt.
    Jag tror nog du väljer att misstolka mig grovt, barn är sexuella från födsel och njuter av sexuella handlingar, inget ovanligt att treåringar onanerar tro det eller ej, i en viss ålder brukar vara i samband med pubertet så blir det mer och mer allvarligt där dom utvecklar egen sexualitet som innefattar partner och mer allvarliga handlingar.
    Förstårligt att för en förälder så är det nått man vill blunda för och helst förtränga in i absurdum men det förändrar inte faktum att det är så.

Sen är det bara tröttsamt att du försöker "diskutera" meloner när jag snackar om äpplen.

Ingen pedofili inblandat i att tonåringar faktiskt lever ut sin sexualitet, det är efter döden det mest naturliga här i livet.
    Välkommen till den verkligen världen

• Flisan79

Du är så upp i det blå att klockorna stannar.

Det är du som inte kan se skillnad på äpplen och meloner.

Barns sexualitet är en helt annan än vuxnas. Att de gnuggar eller onanerar själva är en helt annan sak. De fantiserar inte utan det är en enbart fysisk handling.

När de sen börjar fantisera så är det just FANTASI. Inget de bör iscensätt eller eg vill i verkligheten. De leker med tanken och förbereder sig för den dag de är redo. En del av utvecklingen. Detta är något som ibland utnyttjas av djävulska människor och som skadar barn för livet.

Jag klara inte läsa mer från en sån som du. Fy fan va äcklad jag är.

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-09-04 16:01:12 följande:
    Du är så upp i det blå att klockorna stannar.

Det är du som inte kan se skillnad på äpplen och meloner.

Barns sexualitet är en helt annan än vuxnas. Att de gnuggar eller onanerar själva är en helt annan sak. De fantiserar inte utan det är en enbart fysisk handling.

När de sen börjar fantisera så är det just FANTASI. Inget de bör iscensätt eller eg vill i verkligheten. De leker med tanken och förbereder sig för den dag de är redo. En del av utvecklingen. Detta är något som ibland utnyttjas av djävulska människor och som skadar barn för livet.

Jag klara inte läsa mer från en sån som du. Fy fan va äcklad jag är.
    Dagen dom är redo kan omöjligt bestämmas av lagen då vi är alla individer, det var nog det som var grundtanken här innan nån började flumma ut om pedofiler.

Men nu får du roa dig själv, vi ska ta en runda till en lekplats.

• Fool

Ligger det inte i sakens natur att man alltid är sist att inse att man har en störd syn på sin omgivning då ströningen i sig förhindrar att man ser saker i dess rätta ljus ? Dvs störda tankebanor leder till en störd slutsats ?

Att man gör något som de allra flesta finner vidrig samt att det är olagligt borde vara en bra väckarklocka på att det kanske är dags att tänka om....

Svar på tråden 17 och 37 ?