• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Dopeys
    PassionForever skrev 2012-10-01 20:33:47 följande:
    Då får du se till att fråga snällt

Snälla...
  • Philipsson

Jag gillar stora tuttar på smärta damer! :)

• PassionForever
    Dopeys skrev 2012-10-01 22:50:02 följande:
    Snälla...

Jag är bara snäll ibland
  • Dopeys
    PassionForever skrev 2012-10-01 22:59:16 följande:

Jag är bara snäll ibland
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Alltid Daph
    OlleSQ skrev 2012-10-01 17:20:39 följande:
    Haha, precis som alla män med tjejer med stora hängpattar svarar stora eller tror du dom vill känna på ett par små fasta istället... Vet att det kan vara svårt att förstå att många män faktist vill ha tjejer med små bröst men så är faktiskt fallet. Men det klart dom brukar inte vara ölpimplanden puckon vars läten brukar begränsa sig till "öh du va visa pattarna höhö..."

Aha, så de ölpimplande puckona tycker om stora hängvarianter? Trodde det var de som brölade högst om att det bröst ska vara stora och stinna. De brukar ju inte begripa det där om gravitation, fettväv osv.
  • Anonym (Honestly)

Till att böra med: Frågan är fel ställd. Det spelar ingen roll om brösten är stora eller små egentligen. Det som spelar roll är att de är välformade. Gietvis kan de bli "för" små - det kan givetvis kännas mindre attraktivt om de är så små och platta att det ger "peddovarningar". Det är å andra sidan rätt ovanligt. Men bröst kan även bli så stora och oproptionerliga att elt enkelt blir "för mycket" men det förekommer nog mest innom porrindustrin.

När det är sagt; Om man hamnar i en erotisk sittation, eller om det är en kvinna man tycker väldigt mcket om, så  förtar sig upplevelsen av "för stora", "för små", eller minder atraktiva bröst rätt snart. Dels lär man sig gilla kvinnan bakom tuttarna, så man lär sig tycka om dem oavset storlek och form, och dels så blir de i kåtruset till sköna vackra  uppetsande tuttar, så snart man ser  eller vidrör dem !

Silikonbröst är nog en bra grej om man är född med birgite-bardot-bröst på ena asidan oc knapt befintligt fortisbröst på den andra om man passerat tonåren med viss marginal, om man opererat bort ett bröst pga cancer, eller liknande.

Men att unga snygga tjejer med små eller normalstora tuttar får opererat sig för att få porrstärnebröst är ett otyg !

Och man ser inte sexigare ett för att man har ärr under brösten !

• Anonym (Fredrik)

Går inte att svara på, handlar ju om helheten. Och form och konsistens är mycket viktigare är storlek. 

Men eftersom jag oftast dras mer till nätta och smala tjejer antar jag att det får bli små, eftersom det oftast ingår i den typen av kropp så att säga.

Med det sagt finns det inga bröst som gjort mig "besviken".

• Anonym (Lillis)

Mitt ex gillade små bröst 

Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?