• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Anonym
    Dopeys skrev 2012-09-29 20:34:56 följande:
    Se mer till helheten, det är inte en enskild fråga om bröstens storlek. Brösten är i balans med övriga kroppen...
  • PrimitivMan

Jag är väldigt förvånad över att små bröst leder över stora i den här enkäten. Inte med så mycket men ändå.

Själv föredrar jag stora bröst men det är givetvis bara en parameter i attraktion och som kan uppvägas av mycket annat.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kåtamanen1995

Stora stora om du har stora så vill jag gärna suga av dig kontakta om jag får lov att ha en sexchatt kååååt!!!

• Anonym

Jag är inte förvånad att små leder. Det är i stort sett bara kvinnor på fl och de flesta kvinnor har ganska små eller normal bröststorlek. Vad tror ni Peter svarar när sambon Anna med b-kupor frågar honom om vad han föredrar. *haha*

• PassionForever

Mina bröst är kramvänliga och de passar perfekt i en mans händer Glad 

• Dopeys
    PassionForever skrev 2012-09-30 19:27:05 följande:
    Mina bröst är kramvänliga och de passar perfekt i en mans händer Glad 
  • PassionForever
    Dopeys skrev 2012-09-30 20:16:16 följande:
    Solig
  • Dopeys
    PassionForever skrev 2012-09-30 21:26:03 följande:

Det är ju så bröst skall vara...
  • Nickwho

Du får ursäkta, men jag tycker det här är väldigt korkat att ha en röstning på en sån här tråd. "Vinner" stora bröst så får tjejer med dålig självkänsla och stora bröst negativa anknytningar till sina bröst och likadant för andra sidan av myntet om små "vinner".

Jag håller med detta:

Dopeys skrev 2012-09-29 20:34:56 följande:
    Se mer till helheten, det är inte en enskild fråga om bröstens storlek. Brösten är i balans med övriga kroppen...
    Väldigt bra sammanfattat och, som sagt, har inget att göra med hur stora de är. För övrigt kan jag tillägga att viss obalans kan vara snyggt det med.
  • Minxx
    Nickwho skrev 2012-09-30 22:25:55 följande:
    Du får ursäkta, men jag tycker det här är väldigt korkat att ha en röstning på en sån här tråd. "Vinner" stora bröst så får tjejer med dålig självkänsla och stora bröst negativa anknytningar till sina bröst och likadant för andra sidan av myntet om små "vinner".

Jag håller med detta:
    Väldigt bra sammanfattat och, som sagt, har inget att göra med hur stora de är. För övrigt kan jag tillägga att viss obalans kan vara snyggt det med.
    Jag håller med om att de här trådarna är lite dumma, det verkar ha gått lite inflation i trådar som frågar "killar" om olika kroppsdelar på kvinnor. Lite kroppsfixerat. Och som alltid tycker folk olika.
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?