• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Anonym
    110 skrev 2012-09-28 22:57:38 följande:
    Vi är alla barn i början.
    Ha ha blev av med oskulden för 20 år sen, känner mej inte som någon nybörjare faktiskt.

Nu dags att nafsa lite i ett par A-kupe tuttar..
  • Anonym (pelle)

Stora perfekt att  klämma ihop pattarna och goka

• Anonym

Anonym- Vad har antalet sexpartners du varit med om brösten varit stora eller ej?

• gaud

Så länge inte brösten är extremt stora på en väldigt liten kvinna, eller väldigt små på en extremt stor kvinna bryr jag mig inte om storleken.

• Alltid Daph
    Anonym (pelle) skrev 2012-09-28 23:01:20 följande:
    Stora perfekt att  klämma ihop pattarna och goka
    Det är ju extremt upphetsande för alla kvinnor som vi väl vet. Obestämd
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 09:18:25 följande:
    Det är ju extremt upphetsande för alla kvinnor som vi väl vet.

Ungefär i klass med att suga av någon, bli sprutad på brösten eller peta örat med tops. Upphetsande för alla kvinnor, alltså.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • MRMR1

Nu är det inte så svårt att se vart blickar hos många killar fastnar på en urringad välfylld hylla. När min tjej har det (F kupa) så blir många tillsig och fastnar med blicken. Och att känna sig attraktiv är väl något vi alla vill?

Att kläderna sitter sämre stämmer absolut inte man får väl välja rätt kläder efter kropp. Tur alla är olika men jag väljer hellre en kurvig kvinna än en rak.

• Anonym
    MRMR1 skrev 2012-09-29 09:43:14 följande:

Nu är det inte så svårt att se vart blickar hos många killar fastnar på en urringad välfylld hylla. När min tjej har det (F kupa) så blir många tillsig och fastnar med blicken. Och att känna sig attraktiv är väl något vi alla vill?

Att kläderna sitter sämre stämmer absolut inte man får väl välja rätt kläder efter kropp. Tur alla är olika men jag väljer hellre en kurvig kvinna än en rak.

Bara för att blickarna fastnar betyder det ju inte att det är den storleken på bröst man främst föredrar. Det är väl inte konstigt att man kanske tittar på något som är avvikande stort bara för just den saken, inte för att det är just den storleken man gillar mest?

Jag tittar nog på de flesta tjejers bröst som man kan skymta i tajta kläder och jag gillar de flesta bröst om de har fina proportioner till kroppen. 
  • Flisan79

Måste bara flika in i storlekspratet. Det är milsvid skillnad på ett par 70 b och ett par 85 b. Kupan blir nämligen större ju större omkrets. Det är förhållandet mellan måttet under bysten och runt bysten som avgör kupstorleken. 85 b kupan är således lika stor som en 70 E. A och över D är väll de enda som iaf visar lite åt vilket håll det går.

Sen är det ju också i förhållande till längden. Mina i vanliga fall 70 C är INTE stora till mina 175 cm. ( just nu ammar jag så har d-e men det skulle ni nog anse som medel till min kropp om ni såg mig)

Kunde inte låta bli ;-P

Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?