• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Dopeys

Se mer till helheten, det är inte en enskild fråga om bröstens storlek. Brösten är i balans med övriga kroppen...

• Anonym
    110 skrev 2012-09-28 10:47:19 följande:
    Jag vill ha stora....gärna enorma, hängiga tunga bröst...
    Det vill du ja...men det vill ingen tjej. Fy fan vad det är jobbigt att gå och bära på enorma hängiga bröst jämt. 
  • nicke nyfiken76
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:30:01 följande:
    Jag ville helst inte vara den som berättade detta för dig... men... det finns kvinnor som är så fruktansvärt okvinnliga och själviska att de inte kommer högljutt när mannen juckar mot valfri kroppsdel.
    Hahahahaha... dagens bästa.
  • TrådTrollet
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:48:17 följande:
    Ja, du föredrar allmänt bröstinnehav. =) Själv är jag en smula mer sparsmakad och tycker att den mindre fastare varianten är mer estetiskt tilltalande. Män med liknande åsikter är däremot svin och mansgrisar som man bör göra stutar av. 

Eftersom jag då är en mansgris så måste jag ändå erkänna att jag har samma smak som Alltid Daph Tungan ute ...men vissa gillar ju kebab och andra gillar ärtsoppa, och så är det väl här i världen.
  • Smecker
    TrådTrollet skrev 2012-09-30 15:57:28 följande:
    Eftersom jag då är en mansgris så måste jag ändå erkänna att jag har samma smak som Alltid Daph  ...men vissa gillar ju kebab och andra gillar ärtsoppa, och så är det väl här i världen.

Och vissa gillar både ärtsoppa och kebab. All mat är ju god, på sitt sätt.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Dopeys
    Smecker skrev 2012-09-30 16:03:06 följande:
    Och vissa gillar både ärtsoppa och kebab. All mat är ju god, på sitt sätt.

Men inte tillsammans va???
  • Smecker
    Dopeys skrev 2012-09-30 16:24:41 följande:
    Men inte tillsammans va???

Om vi skall använda mat som analogi för bröst, så föredrar jag en maträtt i taget. Men visst har det sin tjusning med båda rätterna samtidigt.
  • Bond

Fasta, och så stora som möjligt :) Men det är så olika, finns ju snygga i alla möjliga storlekar.

• Anonym (o)( o)

En kul sak jag noterat i denna tråden är att det finns många trådar i FL där kvinnor uttrycker sin avsky för att se en kuk. Många tycker det är äckligt, avskyvärt, osv. Men i denna tråden bör man inte ens säga vad för typ av bröst man föredrar för då j***lar! Skrattande hahaha...jag måste säga att ni systrar håller i hop fint.

• Minxx
    Anonym (12 åring) skrev 2012-09-29 15:45:57 följande:
    Jag är 19 år och har nästan 70AA ( ja jag vet jag är äcklig, behöver inte säga något!) och mår dåligt över detta.. Typ självmordstankar kan man säga. Ska göra en bröstförstoring ska gå från A till stor C typ nästan D. För övrigt så är jag 175 cm och väger 58 kg.. Men min kille säger att det skulle se stort ut. Då är min fråga finns det någon som är lik mig i vikt och längd som har C/D? Ser det bra ut?

Tacksam för svar

Vill inte se ut som en 12 åring :'(
    Det kommer se onaturligt ut. Fast det är kanske det du är ute efter? Om en tjej med dina mått har den storleken naturligt så är det en sak, det kan säkert se bra ut men att gå från AA till stor C medelst silikon är något annat det.

Och jag håller med om att du behöver en terapeut om du mår så dåligt över detta.
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?