• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 13:40:03 följande:
    Haha, tack för dagens skratt. =)

Do be welcome
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 13:49:23 följande:

Do be welcome
    Jag gick och flashade min man efter att ha sett klippet och hans migrän blev faktiskt lite bättre.
  • Anonym (12 åring)

Jag är 19 år och har nästan 70AA ( ja jag vet jag är äcklig, behöver inte säga något!) och mår dåligt över detta.. Typ självmordstankar kan man säga. Ska göra en bröstförstoring ska gå från A till stor C typ nästan D. För övrigt så är jag 175 cm och väger 58 kg.. Men min kille säger att det skulle se stort ut. Då är min fråga finns det någon som är lik mig i vikt och längd som har C/D? Ser det bra ut?

Tacksam för svar

Vill inte se ut som en 12 åring :'(

• J   a   d   e   d
    Anonym (12 åring) skrev 2012-09-29 15:45:57 följande:
    Jag är 19 år och har nästan 70AA ( ja jag vet jag är äcklig, behöver inte säga något!) och mår dåligt över detta.. Typ självmordstankar kan man säga. Ska göra en bröstförstoring ska gå från A till stor C typ nästan D. För övrigt så är jag 175 cm och väger 58 kg.. Men min kille säger att det skulle se stort ut. Då är min fråga finns det någon som är lik mig i vikt och längd som har C/D? Ser det bra ut?

Tacksam för svar

Men lägg av. Jag skulle gladeligen byta med dig. Finns nästan inget snyggare än en djup urringning med små bröst.

Men det är inget fel på att operera tuttarna, om man undviker för stora.
    Har velat ta dig till mig sen den första sekund.
  • Furstinna

Anonym: jag är mkt kortare än dig men en 70 C/D är inte stort. Helt lagom

• Alltid Daph
    Anonym (12 åring) skrev 2012-09-29 15:45:57 följande:

Tacksam för svar

Tror inte det skulle se för stort ut. Drar 70D, är 169 cm och väger 53 kg. Och jag ser inte konstig ut. Har du  självmordstankar pga brösten ska du nog inte göra någon operation förrän du fått hjälp med dina tankar och mår bättre ang dig själv. Större bröst är ingen genväg till lycka och bra självförtroende.  
  • Anonym (BH)
    J a d e d skrev 2012-09-29 15:50:30 följande:

Men lägg av. Jag skulle gladeligen byta med dig. Finns nästan inget snyggare än en djup urringning med små bröst.
    Men det är inget fel på att operera tuttarna, om man undviker för stora.
    Problemet är att plastikoperationer är som en drog, i likhet med spel, tobak, alkohol, godis (socker) etc.

Nej, dekolletage med små tuttar är inte alls snyggt. Ser bara löjligt ut.
  • J   a   d   e   d
    Anonym (BH) skrev 2012-09-29 19:25:29 följande:
    Problemet är att plastikoperationer är som en drog, i likhet med spel, tobak, alkohol, godis (socker) etc.

Nej, dekolletage med små tuttar är inte alls snyggt. Ser bara löjligt ut.
    Oj det var ganska kraftigt överdrivet skulle jag tippa. Troligtvis tänker du på extremfallen som inte kan sluta förrän de opererat sönder hela kroppen och såg för taskiga ut redan halvvägs dit. Jag tror inte det är att likställa med exempelvis spelberoende eller drogmissbruk. Knappast.

Ja det må vara din åsikt. Själv ser jag vulgär ut i polotröja, men det är ju tur att man kan ha olika åsikter.
    Smidigt förresten att kalla en sådan urringning för "löjlig" då stackars anonym lider av självmordstankar. Jag förstår nästan din egen anonymitet. Obestämd
    Har velat ta dig till mig sen den första sekund.
  • Dopeys
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 14:01:53 följande:
    Jag gick och flashade min man efter att ha sett klippet och hans migrän blev faktiskt lite bättre.

• Flisan79

12 åring. Är 175 cm och väger just nu 61 men brukar väga 58. Jag har i vanliga fall 70 C men nu D-E pga amning. Inte ens det ser stort ut.

Skulle tippa på att 350-400 cc skulle bli lagom till dig (silikon).

Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?