• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Anonym (Anon)

Formen snarare än storleken. Dessutom utseendet.  Och det viktigaste - hur hon använder dem.

• LoLs pappa

Det är väl sagt hundra ggr i olika trådar. Dom flesta är äöverrens om att dom skall vara snygga för betraktsren. Och eftersom olika betraktare har olika prdferenser så blir slla bröst snygga för ngn. Oavsett storlek osv. Ett par stora är automatiskt ej snygga. Spelsr ju roll vilken kropp bäraren av brösten har osv. Proöortionerna.

• 110

Jag vill ha stora....gärna enorma, hängiga tunga bröst...

• Anonym

Lagom små men hellre riktigt små än stora. Bli illamående av min kompis tjejs bröst som är tok stora men som typ tubsocks med en jävla klump längst ner. Blä ryser bara jag skriver.

• Anonym

Vackrast är små!!  Solig   Utan tvivel!!

• Anonym

Form och färg är viktigare än storlek.

• Anonym (hm)

Men vad räknar man som små och när räknas dom som stora? är inte det där idividuellt, eller är det från hel platt till C eller platt till B? eller?

• OlleSQ
    Anonym (hm) skrev 2012-09-28 12:02:42 följande:
    Men vad räknar man som små och när räknas dom som stora? är inte det där idividuellt, eller är det från hel platt till C eller platt till B? eller?
    Små är a och mindre. B-C normala och resten stort.
  • Anonym
    OlleSQ skrev 2012-09-28 12:12:33 följande:
    Små är a och mindre. B-C normala och resten stort.
    Jasså trodde att A var litet och B normal C Stort.
  • memschi
    Loveandh8 skrev 2012-09-28 03:39:00 följande:
    (Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   
    Varför är det relevant i texten att tjejen hade dålig hy i ansiktet...? Menar du på att hon borde fixat den först eller?
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?