• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:38:38 följande:

Inte när barnen spelar Lego Star Wars. Dessutom är det otrohet att runka, och datorer/internet borde förbjudas för att de uppmuntrar till otrohet. För det har jag lärt mig på Familjeliv.

Jag läser gillande att du tar till dig de lärdomar Familjeliv har att erbjuda. Men för att återgå till bröstfrågan är det ELAKT och YTLIGT att ha något emot bröst som går att vika eller rulla ihop. På Familjeliv är alla bröst lika vackra och det är skottpengar på att ha preferenser.
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:40:34 följande:
    Jag läser gillande att du tar till dig de lärdomar Familjeliv har att erbjuda. Men för att återgå till bröstfrågan är det ELAKT och YTLIGT att ha något emot bröst som går att vika eller rulla ihop. På Familjeliv är alla bröst lika vackra och det är skottpengar på att ha preferenser.

Mina preferenser finns att läsa i tråden. Dessutom gällde skottpengarna killar som har kukar under 23cm. Preferenser får man visst ha. Om man är kvinna.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:44:26 följande:

Mina preferenser finns att läsa i tråden. Dessutom gällde skottpengarna killar som har kukar under 23cm. Preferenser får man visst ha. Om man är kvinna.
    Ja, du föredrar allmänt bröstinnehav. =) Själv är jag en smula mer sparsmakad och tycker att den mindre fastare varianten är mer estetiskt tilltalande. Män med liknande åsikter är däremot svin och mansgrisar som man bör göra stutar av. 
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:48:17 följande:
    Ja, du föredrar allmänt bröstinnehav. =) Själv är jag en smula mer sparsmakad och tycker att den mindre fastare varianten är mer estetiskt tilltalande. Män med liknande åsikter är däremot svin och mansgrisar som man bör göra stutar av. 

Butt åff kårs. Det är fint med bröst.

Men jag tycker att du är för snäll. Jag menar, kom igen. Stutar? Det är inget straff, det är normaltillståndet.
  • Furstinna

Smecker: om dom hänger? Nej.

• Smecker
    Furstinna skrev 2012-09-29 12:06:49 följande:
    Smecker: om dom hänger? Nej.

Äsch, det vet jag väl. Men de är säkert fina oavsett.
  • Furstinna

Smecker: Jag föredrar ju fasta bröst så givetvis är mina vackrast i världen för mig. Men kul att folk gillar olika :)

• camus

ett av varje är bäst, så har man alltid det man föredrar för dagen

• Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:57:56 följande:

Butt åff kårs. Det är fint med bröst.

" rel="nofollow" target="_blank">

Men jag tycker att du är för snäll. Jag menar, kom igen. Stutar? Det är inget straff, det är normaltillståndet.
    Haha, tack för dagens skratt. =)
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?