• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • sweetlife
    Flisan79 skrev 2012-09-29 10:31:22 följande:
    Måste bara flika in i storlekspratet. Det är milsvid skillnad på ett par 70 b och ett par 85 b. Kupan blir nämligen större ju större omkrets. Det är förhållandet mellan måttet under bysten och runt bysten som avgör kupstorleken. 85 b kupan är således lika stor som en 70 E. A och över D är väll de enda som iaf visar lite åt vilket håll det går.

Sen är det ju också i förhållande till längden. Mina i vanliga fall 70 C är INTE stora till mina 175 cm. ( just nu ammar jag så har d-e men det skulle ni nog anse som medel till min kropp om ni såg mig)

Kunde inte låta bli ;-P

precis! Har också 70 C och anser verkligen inte att mina bröst kan klassas som stora. Kan få dem att se stora ut om jag vill, men kan också lätt dölja dem så att de ser jättesmå ut.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 09:21:47 följande:

Ungefär i klass med att suga av någon, bli sprutad på brösten eller peta örat med tops. Upphetsande för alla kvinnor, alltså.
    För att inte tala om att bli påsatt i knävecket. Det bör varje kvinna stöna extatiskt över.
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:09:33 följande:
    För att inte tala om att bli påsatt i knävecket. Det bör varje kvinna stöna extatiskt över.

"Bör"? Du får det att låta som om det finns kvinnor som INTE gör det..?
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Furstinna

Jag har 75E/F till160cm och dom är precis lagom. Men visst kan jag framhäva dem så dem upplevs stora men ser det som helt normala till min i övrigt smala kropp.

• Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:27:16 följande:

"Bör"? Du får det att låta som om det finns kvinnor som INTE gör det..?
    Jag ville helst inte vara den som berättade detta för dig... men... det finns kvinnor som är så fruktansvärt okvinnliga och själviska att de inte kommer högljutt när mannen juckar mot valfri kroppsdel.
  • Smecker
    Furstinna skrev 2012-09-29 11:27:49 följande:
    Jag har 75E/F till160cm och dom är precis lagom. Men visst kan jag framhäva dem så dem upplevs stora men ser det som helt normala till min i övrigt smala kropp.

The big question.. do they fold?
  • Anonym (storlek?)

För mig spelar storleken ingen större roll när det gäller bröst storleken.

• Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:30:01 följande:
    Jag ville helst inte vara den som berättade detta för dig... men... det finns kvinnor som är så fruktansvärt okvinnliga och själviska att de inte kommer högljutt när mannen juckar mot valfri kroppsdel.

Åh.. vänta här. Skall bara ylande springa i cirklar och slita brösthåret innan jag faller ihop och förtvivlat gråtrunkar under köksbordet. Strax tillbaks.
  • Alltid Daph
    Smecker skrev 2012-09-29 11:33:27 följande:

Åh.. vänta här. Skall bara ylande springa i cirklar och slita brösthåret innan jag faller ihop och förtvivlat gråtrunkar under köksbordet. Strax tillbaks.
    En riktig man runkar framför datorn!!!
  • Smecker
    Alltid Daph skrev 2012-09-29 11:34:57 följande:
    En riktig man runkar framför datorn!!!

Inte när barnen spelar Lego Star Wars. Dessutom är det otrohet att runka, och datorer/internet borde förbjudas för att de uppmuntrar till otrohet. För det har jag lärt mig på Familjeliv.
Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?