Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2
    Valborgs skrev 2012-10-07 13:54:08 följande:
    Ska lägga till den rätta länken på bf-tråden sen oxå :)

vadå är det fel bf tråd menar du?
  • mysmamman2
    Valborgs skrev 2012-10-07 14:34:06 följande:
    4+2 här, men säger vecka 5.. :) tyckte det var olika på BVC oxå, ibland pratade hon fulla veckor och ibland påbörjad vecka. :)

då är jag alltså 3+5 v4 ... går in i v 5 på tisdag då mensen igentligen skulle ha kommit...
  • mysmamman2

jag fryser oxå jätte mycket !!

åå dessa veckor till v 12 -13 kommer vara såååå sega känns de som :P

• mysmamman2
    Sagolina skrev 2012-10-07 14:59:22 följande:
    Mamma till W: Oj vad fin din mage var redan vid 12+1! Jag är nog mycket rundare än du, men kanske jag börjar ha lite mage till julen i alla fall, borde vara i v15 då om mina uträkningar stämmer!

jag med kommer vara i v 15 på julen mysigt!!
  • mysmamman2

men shit vad ni har skrivit haha

vi måste ha allt för jag gav / sålde bort allt efter min dotter, hon är 5,5 år nu.

mitt ex ville bara ha ett barn (hellst ville jag ha 4 typ...) men gav med mig och insåg att
    jag skulle bara ha ett barn.... MEN det tog slut och jag träffade världens bästa och han
    vill ha flera barn och nu e jag nygravid och vi har köpt hus som vi ska flytta till den 1 nov )
    Lyckan är total och hoppas den lilla vill stanna denna gång (fick mf 14 aug).

Hade en Emmaljunga citycross med citykorg och den va så underbar men korgen e ganska liten.....

är det många av er som ska göra vul? jag önskar jag fick göra det men det är strikt med sånt här....
    endast rutin UL man får göra....

• mysmamman2

förresten är det någon som vet om man kan välja kejsarsnitt istället för att föda normalt ??
    Är livrädd, jag sa ALDRIG igen.........

• mysmamman2
    Sheila82 skrev 2012-10-07 19:16:25 följande:
    Jag tycker att det gav mycket då jag verkligen vill bli igångsatt och det fick jag beviljat redan då, så jag är mycket nöjd Skrattande

jag hade riktiga onda värkar i en hel vecka, sov inget förutom 5min sen vakna av värk... så min kropp blev så trött så det hände liksom inget ( gick över 17 dagar !!) blev igångsatt sen och jag trodde jag skulle dö av smärta, gick inte att kontrollera för jag var alldeles för trött fyskiskt och psykiskt...... som tur var tog jag eda och det var nog min räddning.. men just krystvärkarna och allt var fruktansvärt............ usch usch uuusch....
  • mysmamman2
    kluckis skrev 2012-10-07 19:26:25 följande:
    Läste din blogg och blir peppad!!

ÄR överviktigt och enligt BM har jag nu världesn chans lägga om mitt liv och iallafall inte gå upp i vikt :) Eftersom förbränningen snart ökar hoppas det ska rulla på:) 

me too ganska rejält så jag undrar hur detta skall gå igentligen...........
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~