Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • mysmamman2

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vi håller att flytta idag, bära en massa, en otålig sambo, en tjurig 6åring, jag grinar och mår illa och har ont i huvet. SUCK!! ;-(

• mysmamman2

Åååå jag köpte en sån caremaxx hjärtljuds doppler på teknikmagasinet och har testat nångång men inte hört nått och nu imorse hörde jag lilla tåget hihii

V 9+1

• mysmamman2

Det är ingen fara har läst massor jag med, det enda som är är att dom avråder för vissa blir mer och mer orolig och så... Jag tycker det är skönt ibland, som tex nu att jag vrt att nån är där överhuvudtaget och ev lyssna efter v 12-13

• mysmamman2

Ja jag har oroat mig varje dag sen jag fick missfall i aug och blev gravid igen .. Var så skönt att få det bekräftat istället för att vänta till ul och få hemskt besked .. Nu kan jag slappna av....

• mysmamman2

Det här med rökning och alkohol:
    Först oroar sig folk för att få missfall m.m
    Men röka och ta nått glas går bra?!
    All alkohol du dricker går genom din kropp direkt till din bebis.. Alkohol i den lilla kroppen.. Fatta hur illa det är, hur vill man ens riskera?! Jag jobbar med såna barn, downs och även barn som haft mamman som druckit när dom legat där oskyldigt i magen och bara ville bli frisk , nä
    Fyfan säger jag bara, idioter är ni
    Som dricker och röker !!!

• mysmamman2

Lyssnade på hjärtat igår, så mysigt oxå hör man rörelserna går in i vecka 13 idag!! Woop woop Härlig känsla.... Kanske det går vägen denna gång :)

• mysmamman2

Vi berättade för dottern igårkväll :) hon blev superglad såklart eftersom hon längtat och knappt pratat om annat i 2 år haha ... Fast nu är hon så orolig istället, när jag ska föda barnet haha .. Hon är en liten orolig själ ibland...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~