Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • mysmamman2

~* Juni Bebisar 2013 *~

Oj dom va ju snygga. Hur e såna hjul i snö?

• mysmamman2

Å stackars min bebis, helt still inatt oxå tok nös jag och jäklar vilka kickar jag fick, skrämde väl slag på stackarn! Haha

Igår iallafall var jag på barnenshus å klämde å kände på crescent classic, det kommer en ny modell 2013 i feb som är svart med svart chassi, blir nog den, gillar vagnen skarpt :)

• mysmamman2

Jag gjorde en synundersökning igår, tog hem prover sen säger en klmpis att det inte är bra att göra det förrän efter grav och amningen ... Jag gjorde en ny undesökning för har inte använt mina gamla på sex år. Åååh nu vet ja inte vad jag ska göra! Den hade försämrats lite lite......

• mysmamman2
    Caroliin skrev 2013-01-09 09:49:54 följande:
    Ringde min bm idag om mina sammandragningar. Hon sa jag skulle ringa gynakut så får väl göra det.
    Inatt vaknade jag av sammandragningarna och det gjorde till med lite ont ända bak i ryggen.

hör av dig sen så vi får veta hur det gick, hoppas det inte är någon fara.....
  • mysmamman2

Vilken kalender pratar ni om ??
    Dom som gjort baking soda testet har typ visat rätt nästan jämt.. Nån som testat??

Ang bröst så är dom större, fick köpa ny bh för dom smet ut så det såg ut som dubbelbröst :-P har d nu och b/c innan, vårtgårdarna har växt, krymte era sen sist? Mina krympte inte allt.. Inte så snyggt ;)

Sexlust har ni det? Här har den blivit bättre... Känns kul istället för tvärtom, mitt ex ville inte ha sex när jag väntade dottern, fick inget 4 mån innan födseln och vi gjorde inget förrän efter kanske ett halvår eller så... Usch !!

• mysmamman2

Min hormon rand försvann efter förlossningen... Tänkte att du skrev attans om du tänkte på att den finns kvar sen :)

• mysmamman2
    Valborgs skrev 2013-01-11 07:36:16 följande:
    Jag har funderat på att starta upp en sluten juni-grupp för oss på Facebook. Tycker det är lättare att hänga med där och lättare att lägga upp foton om man surfar genom mobilen.
    Vad säger ni, är det något ni är intresserade av? :)

jag satt och funderade på samma sak men de som inte vill kommer ju som hamna lite på sidan av då
    vi kommer mer vara på facebook.....
  • mysmamman2
    malinhudis skrev 2013-01-11 08:23:33 följande:
    Jag vill också börja shoppa till bebisen! Till vår son hade jag både handlat och fått mycket innan han föddes, sen kom han i v.31 och jag hade inte ett enda plagg som passade! Mormor och moster fick springa på stan för att handla det nödvändigaste :)

tycker det e svårt att veta vad man ska ha, eftersom bebis kommer ju maj/juni då borde det vara ganska varmt ute =) så overall e ju uteslutet kasnke =) funderade på en lundmyr sån stickad overall ... såg att kappahl hade såna jättefina oxå.... på new born sidan.....
  • mysmamman2

jäkla kinesiska kalendern funkade inte alls för mig ;) min dotter visade sig en kille och nu så säger den att jag väntar en tjej :P

hmmmm

• mysmamman2
    Meoow skrev 2013-01-11 09:14:31 följande:
    Har precis varit på RUL och fått se på den lilla som sparkar runt inne i magen :) allt såg superfint ut och Bm var ganska säker på tjej... Underbar start på helgen :))

härligt grattis !! :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~