Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • mysmamman2

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sömntutan skrev 2012-10-24 10:09:50 följande:
    Min mage fortsätter att krångla big time. I natt vaknade jag av sånna kramper att ja gick runt i huset och grät. Gjorde så fruktansvärt ont. Nästan som att ha värkar. Det strålar ner i benen vilket inte alls är skönt. Börjar bli lite orolig nu faktiskt och ringde till BM nu på morgonen, men de skulle ringa upp mig i eftermiddag. Få se vad de säger. Troligtvis för jag väl gå vi VC.

Kan du inte köpa och testa microlax eller resulax som finns på apoteket ??
    Dom är skit bra!
  • mysmamman2

Åh vilka jobbiga två dagar jag haft !!

Ont i huvudet (kan inte dricka kaffe och är beroende...) hela dagarna, fryser och känner mig febrig och har en bedövande trötthet i kroppen......

Ska jobba 11 tim imorrn ich sön men sjukskrev mig imorrn, får så dåligt samvete då dom inte ens har några vikarier som kan hoppa in ( pers ass )

• mysmamman2

lagt in magbild.,.... shit vad den ser stooooooor ut :-S detta kommer ju kunna döljas...........

• mysmamman2

Nä ingen fara :) det är ju inte en längre period du äter dåligt!

Det där med tandläkare... Hur är det att ta röntgenbilder??

• mysmamman2

Jag är i v 8+2 och har mindre ömma bröst!
    Man blir ju såklart nojjig men sen har jag en bedövande trötthet och mår illa sådär halv illa eller det känns konstigt....

Åååå vad jag vill att denna månad ska gå
    Fortare så man går in i v 12+

• mysmamman2

Vad är det för fel på mig, astrött på
    Kvällarna men vaknar på nätterna sömnlös..... Och vaknade kl 5 och det bara snurrar i huvudet....... Suck!

Går in i v 10
    Imorrn 1/4 avklarad

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~