~* Juni Bebisar 2013 *~
gjorde ett CB test nu ikväll och det gick inte länge förrän de kom upp 3+ WOOP WOOP !!!
Skööööööööööönt !! 5+2 idag!
gjorde ett CB test nu ikväll och det gick inte länge förrän de kom upp 3+ WOOP WOOP !!!
Skööööööööööönt !! 5+2 idag!
sitter och kollar på kalla faktas reportage om parken zoo! fyfan jag mår illa..... tur det finns anställda som avslöjar!!
IDIOTER!!!!
Åh fyfan mitt humör är såååå illa idag, trött nu och ska sova! Så jävla grinig och arg, en trotsig 6 åring och en stackars sambo ;( usch mår dåligt.. Anfådd, svettig, klagar..... Suck!!!!!!
Vad betyder X ?? Blir tokig varje gång nån skriver det för vet aldrig vad det betyder
Ni som har symtom, känner nu nått i magen/ livmodern?
Jag har hungrighetskänslor helatiden, huvudvärk, halvillamående å trötttttt... Men känner inget längre i magen..
Inget som spänner, drar å så längre
Sandraa L:
Förstår din oro men kn du inte ta ett test?
Om nått är fel så brukar det kunna bli svagare.
Vi hade snö i helgen och gjorde snögubbe
idag är det nån plusgrad och snön e borta! Sitter och tittar på polarexpressen med dottern, är ledig idag! Skööönt :) vecka 7 idag :) går saaaakta men säkert framåt...
Är det någon fler som har ett jävulskt jävla (ursäkta) humör??? ;-( usch är så irriterad på min sambo och dotter ... Upp å ner helatiden, får kämpa för att betee mig normalt, vad tusan händer ??? Oxå får ja så dåligt samvete å ber om ursäkt till sambo å pussar honom massor....
Fortsätter väl jag oxå då
inatt vaknade jag halv ett och har sovit dåligt ända fram till kl 6.. Mensvärk, illamående som f-n stck till som satan nyss i livmodern, läskigt!! Trött, arg och börjar bli förkyld
hahaha det är Inte lätt ;)