Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • mysmamman2

~* Juni Bebisar 2013 *~

gjorde ett CB test nu ikväll och det gick inte länge förrän de kom upp 3+ WOOP WOOP !!!

Skööööööööööönt !! 5+2 idag!

• mysmamman2
    Pellefanten skrev 2012-10-19 07:27:18 följande:
    Sen är det så att många äldre narkosläkare inte sätter Eda på kvinnor med svanktatueringar av princip skäl. ( har en bekant som jobbar på fl. Och har berättat det) :(

va töntigt det är ju sällan du har tatuering som är helt svart täckande,

jag fick eda och har tatuering........
  • mysmamman2

sitter och kollar på kalla faktas reportage om parken zoo! fyfan jag mår illa..... tur det finns anställda som avslöjar!!

IDIOTER!!!!

• mysmamman2

Åh fyfan mitt humör är såååå illa idag, trött nu och ska sova! Så jävla grinig och arg, en trotsig 6 åring och en stackars sambo ;( usch mår dåligt.. Anfådd, svettig, klagar..... Suck!!!!!!

• mysmamman2

Ni som har symtom, känner nu nått i magen/ livmodern?

Jag har hungrighetskänslor helatiden, huvudvärk, halvillamående å trötttttt... Men känner inget längre i magen..

Inget som spänner, drar å så längre

• mysmamman2

Sandraa L:

Förstår din oro men kn du inte ta ett test?
    Om nått är fel så brukar det kunna bli svagare.

• mysmamman2

Vi hade snö i helgen och gjorde snögubbe idag är det nån plusgrad och snön e borta! Sitter och tittar på polarexpressen med dottern, är ledig idag! Skööönt :) vecka 7 idag :) går saaaakta men säkert framåt...

• mysmamman2

Är det någon fler som har ett jävulskt jävla (ursäkta) humör??? ;-( usch är så irriterad på min sambo och dotter ... Upp å ner helatiden, får kämpa för att betee mig normalt, vad tusan händer ??? Oxå får ja så dåligt samvete å ber om ursäkt till sambo å pussar honom massor....

• mysmamman2

Fortsätter väl jag oxå då inatt vaknade jag halv ett och har sovit dåligt ända fram till kl 6.. Mensvärk, illamående som f-n stck till som satan nyss i livmodern, läskigt!! Trött, arg och börjar bli förkyld hahaha det är Inte lätt ;)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~