~* Juni Bebisar 2013 *~
Ska man få panik om slemproppen lossnat ??
Gah... Kan inte sova...
Ska man få panik om slemproppen lossnat ??
Gah... Kan inte sova...
Ja jag googlade en massa så jag får hoppas det.. Men läskigt var det, sätter igång mkt tankar i huvudet :)
Jag är oxå förkyld.. Har varit det i ca två månader, snorar och nyser.. Verkar aldrig gå över ??! Drygt som f*n ....
Hur kan man vara så dum att unna sig ett halv glas?? Man blir gravid och är nojjig hur allt ska gå sen unnar man sig, varför?? Är nyår värt det eller är du värd spriten?? Fattar inte varför ens riskera att ditt eget lilla barn i magen ska få några men, undra vad ni s dricker skulle säga OM barnet skulld födas med Skada... Ojdå men en studie visde ju att det var ok!?
Usch fyskäms!!
Sandraa L :
Har jag sagt att det är ok med rökning? Det är lika idiotiskt det med!
Alkohol, sprit ... same shit different name!
Varför liksom ?? Suck!
På tal om nått trevligare
Gick in i vecka 17 idag! Helt sjukt vad fort det går... Jag har en grymt sen inskrivning på torsdag ;) haha så hoppas vi får ul relativt snabbt ändå :) längtar!!
Vi har ju en sån doppler för att lyssna på och då hörde ja ljud på två ställen så hoppas den föyttade på sig bara eller så är det fler :)
Idag var vi på inskrivning
enligt barnmorskan går ja in i v 18 på lördag men jag går nog på min egen räkning v 18 på tis :) hoppas på ul ganska snart :)
Någon som testat eller har haft crescent classic??? Tycker den verkar bra!
Hade en city cross sist med citykorg..
Jäkla mensvärk idag, usch :( å trög o magen ....
Iallafall på inskrivningen nu då i tors så sa jag att jag tänker inte föda igen utan vill ha snitt, trodde hon skulle vägra mig där eller nått men hon sa mest " jaha ja okej" typ...
Skööönt..... Har varit så gruvensamt...
Em77:
Ja du jag vet inte men jag sa att det spelar ingen roll jag vägrar få mer komplikationer! Har tom från Början tänkt abort pga rädslan att gå sönder och inte få snitt..usch .... Skit jobbigt ! Jag sa att det spelar ingen roll om jag går på samtal jag ändrar mig inte!
Www.greatestmom.se har stora storlekar å snygga kläder