~* Juni Bebisar 2013 *~
V6 idag
V6 idag
Mamma02:
Då är du kanske inte gravid om
Du fått mens och även testat negativt!
Så fick jag, mensen va 4 dagar tidig förra månaden!
Natan: Välkommen
Hm jag har hört att man inte ska äta aromat ..... Skit glutamaten den innehåller...
Men åh jag skrev hela min livs historia jag men det hamnade i bildtråden ........ Suck läs där om ni vill.. Kan inte kopiera in till denna sida e på jobbet och appen är ingen hit .
Jag köpte mammabyxor på hm nu, 199:- och e så jäkla sköna!! Hög mudd är det på dom..
Jarnia - usch jag tänker på dig, hemska hemska saker
(
Vi blir inte en erbjudna kub och vi har ingen privat klinik här i ösd heller, skit norrland ... Kag vill göra kub nupp eller va fasen de heter.. Fattar inte varför inte alla får göra det den som vill!
Visst jag kan förstå att risken är
Större för de över 35år men jag tycker ändå
Alla måste få ha samma val att kolla en sån viktig sak om man vill göra ett test, även om man är ung kan man ändå
Få ett sjukt barn och få rätt att kolla upp, nä vi har inte ens nån privat här som varken
För nupp, kub och vul.. Så det blir söderner och jag betalar gärna men just grejen att om andra unga söderner erbjuds så borde det gälla i hela sverige!
Ja det här med luktsinnet är hemskt, jag tålde inte mitt ex när vi väntade dottern, han lukta så jäkla illa! Men nu känner jag inget med min sambo utan andra lukter.. Det är inte lätt
Mm sitter och äter havregrynsgröt med rivet äpple på
sugen på de blev ja imorse :P
Jag är inte öm i magen längre på flera dagar, kanske beror på mammabyxorna?! Men brösten är ömmare idag och jag har en lätt illamående känsla idag... Tänkte köpa ett digitalt test i em, nån som vet när cb digitala ska visa 3+ ? Förra tis visade den 2-3v.. Är i v 6 (5+2)