Inlägg från: kluckis |Visa alla inlägg
  • kluckis
    cindy03 skrev 2012-10-07 14:41:53 följande:
    V 6 ( 5+1 )Glad 

Jag är exakt på samma :D
  • kluckis

Någon fler än jag som har problem med magen? Tarmarna verkar skitarga och har haft ont/orolig mage sen jag plussade men blir värre och värre :(

• kluckis

Står ju överallt att man ska bli hård/trög i magen men har inte läst nånstans om att man kan bli lös!?

• kluckis
    Sagolina skrev 2012-10-07 18:36:35 följande:
    Denna trötthet på kvällarna... Klockan är halv åtta och jag tänker börja söka mig upp mot sängen! Måste bara orka dricka mitt kvällste, springa 2-3ggr på toa och borsta tänderna först. Hur kan man vara så här trött?:P Får vara glad att jag har möjligheten att bara bry mig om mig själv och gå och lägga mig när jag vill!

Många här säger att ni är hungriga hela tiden. Själv blir jag mätt/nöjd med mycket mindre och har till och med svårt att komma upp till mina 1500kcal/dag som jag har ätit de senaste månaderna! Ikväll satte jag mig med en skål chokladmousse som jag skulle njuta av, men hälften åker tillbaka i kylen, för jag vill inte ha mera:P Nå, lill*n i magen vill väl inte att mamma blir ännu större riktigt ännu!Flört 

Halv sju är klockan! Men jag fattar jag är också extra trött :/
  • kluckis

Läste din blogg och blir peppad!!

ÄR överviktigt och enligt BM har jag nu världesn chans lägga om mitt liv och iallafall inte gå upp i vikt :) Eftersom förbränningen snart ökar hoppas det ska rulla på:) 

• kluckis
    Mamma till W skrev 2012-10-08 19:04:34 följande:
    Jag känner av fogarna!

Och nu ikväll är jag sliten! Vi ska fota vårt hus nästa vecka för försäljning.. Och har sjukt mycket att göra! Badrummet ska bli klart (renoverar för fuktskada), köket ska få lite färg, nytt kakel, bänkskiva och beslag... Vårt tredje sovrum ska bli lekrum och ny tapet.. Sovrummet ska målas om och få sista golvsockeln! Sen har vi utsidan... Och den ger oss ångest!
    Jag känner av typ träningsvärk i kärlekshandtagen och ibland molande värk i lendryggen...
    Fy va jobbigt det låter med så mkt att göra! :/ Hoppas karln din hjäåler till extra nu :) 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~