Inlägg från: kluckis |Visa alla inlägg
  • kluckis

~* Juni Bebisar 2013 *~

Killnamn är dte enda som är spikat men tjejnamn är svårt :S

Mellan namn blir lätt då våra pappor heter samma och sambon i mellan namn och sambons mamma och mitt mellannamn är samma :)
    Så får se om det blir en kille eller tjej:)  

• kluckis
    Lino83 skrev 2012-10-28 13:47:24 följande:
    Jag ringde Bonprix precis!
    Fick prata med en kille på kundtjänst som sade att de inte hade någon REA, att det var tekniskt fel på hemsidan och att det är priserna i kassan som gäller...
    kasst ju!
    Meh :(
  • kluckis

Hur gammal är du? - 21 (22 i jan) 
    Har du en pojkvän/partner/man/sambo? - Min sambo/fästman
    Hur länge har ni varit tillsammans? - Vi har varit tillsammans i 4år och förlovade i 2 
    Har du barn sen innan? - Nej, ingen av oss. Har 2katter som är våra prinsar 
    Var bor du? - I Örnsköldsvik
    Hur bor du? - I en litenlägenhet, menkommer flytta till en 2:a efter januari 
    Kommer bebisen få ett eget rum? - Nej om vi inte hittar en billig 3:s 
    Har du bil - och kommer du behöva byta bil? - Japp och vi kommer inte köpa en större  
    Vad jobbar du med? - Personlig assistent 
    Trivs du med ditt jobb? - Älskar det!
    Kommer du vilja vara mammaledig? Hur länge? - Ja så länge det behövs/har ekonomi till.
    Kommer din partner vilja vara föräldraledig? Hur länge? - Ja eftersom han är arbetslös (änsålänge) 
    Har du köpt något till bebisen ännu? Vad? - Lite kläder 
    Har du köpt något graviditetsrelaterat till dig själv ännu? Vad? - Mammaleggings men inte andvänd än 
    Hur många vet att du är gravid? - Närmaste familjen, 2vänner
    Har dina matvanor förändrats sen du blev gravid? - Måste äta OFTA! Inte sugen på nått...
    Favoritfrukost just nu? - Det som går fort och det jag är sugen på! 
    Godaste middagen? - Utemat är det som funkar bäst

• kluckis

Det är ju lag på att fisken ska vara frusen innan tilllagning!
    Det sa dom där jag brukar käka iallafall:)
    Så då är det bar att hugga in!  

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 6jun ♥
  • kluckis

Någon fler än jag som börjat med Lergian Comp mot illamåendet? :)
    Hoppas verklige det hjälper! För får inte i mig tillräckligt med näring nu.... 

• kluckis
    Rosa fjäril skrev 2012-10-30 14:42:51 följande:
    Kluckis: har börjat och slutat med dom då dom inte hjälper mig! Har fått starkare men dom hjälper inte heller!!! Ska till min bm på torsdag! Men bebisen tar det den behöver så det är lugnt!

Okej! Jobbigt:/ Men du får i dig mat då?
    Jag ska testa fram tills på måndag med max 3st/dag och om det inte hjälper eller jag blir sämre lät det som om jag ska bli inlagd eftersom barnet måste få den näring den behöver! 
  • kluckis
    Kamillan skrev 2012-10-30 16:09:14 följande:
    Jag tar också dom men mig hjälper de inte, har legat hela dagen idag o fått i mig ett halvt glas nyponsoppa... Mår så illa att jag gråter........ Jobbigt som tusan!!! Ska till dictorn imorgon o kolla vad vi ska göra ....

Fy! Be om att få Lergigan Comp!
    Fick ut det idag och nu mår jag inte illa längre :D Helt sjukt underbart :D  
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~