Inlägg från: kluckis
|
-
-
idape skrev 2012-11-14 20:42:05 följande:Har era bröst slutat ömma efter v 9?
Ja mina ömmar inte längre iallafall och slutade runt vecka 8 :) -
idape skrev 2012-11-14 21:25:59 följande:Tack sanmal. Jag ska boka in ett vul för jag vet inte om jag fått missfall eller inte då jag fick en blödning i v 8, men testet är nu snart 3 v senare starkt och har alla gravsymptom kvar. Kram
Det är säker som det ska!
jag gjorde också ett test och fick svagare än för typ 4veckor sen och fick panik!
Fick tid för UL ppå måndag för att lugna oron! Kommer då vara i vecka 12(11+2) -
idape skrev 2012-11-14 21:47:48 följande:Tack kluckis! Får hoppas det är bra. Får springa och kissa heeela tiden. Och har molvärk hela tiden, är det växtvärk? Dessutom tycker jag att min mage putar ut. Kan den göra det redan i v 11?
Ja då har du ju symtom så då är det nog som det ska :)
Ja det kan den absolut! Tarmarna måste ju flytta på sig och man kan du se svullen ut.
Denna vecka har min mage växt mkt faktiskt1 och jag kan se ett putt alldeles vid troskanten:) -
Denna vecka har magen växt jättemkt :O
Sambon säger att det syns nu! Som tur ska vi gå ut med det på måndag efter vi vart på koll och är då i vecka 12 :)
-
Trodde mitt illamåendet hade försvunnit men nu mår jag mkt sämre och kräks nån gång per dag!
Måste småäta hela tiden och tugga tuggummi emellanåt för att förhindra illamåendet!
Inte ens lergigan hjälper så mkt som det gjorde till 100% för 2 veckor sen :S
10+5
-
Ja skönt att må illa för då vet man att det händer ått i kroppen!
Annafredrika skrev 2012-11-16 16:24:45 följande:V 11+4 idag
tror att det börjar vända nu (knackknack) har bara haft 2 illamåendesessionet idag! Tjohoo :D Vi hoppas få köpa ett nytt hus, har ett gammalt drömhus som vi äntligen tog mod till oss och ringde ägarna om. OM vi får köpa det skall det blåsas och totalrenoveras
Inflyttning april/maj....ojoj... Hoppashoppas... Skulle det nu inte bli detta hus blir det nåt annat, vi ska flytta innan Liten föds...vantrivs nåt så fruktansvärt här.
Vi kommer också flytta innan bebis kommer!
Blir nog 1/2 eller 1/3.
Känns jobbigt men får be nära och kära om hjälp helet nekelt och hoppas det går rellativt smärtfritt!
-
Jag har fått bristningar på brösten :(AlexandraViberg skrev 2012-11-17 00:11:17 följande:10+4. Bf 10 juni
30 dagars cykel, lutealfas 15 dagar, äl på cykeldag 15. Har flyttats en dag hit och dit på mina tidiga vul men vet exakt när äl var och plussade 9 dagar senare så ägget måste fäst senast 7 dagar efter äl.
Idag hittade jag en bristning mitt på magen vid ks snittet.. Brast i mig då.. Hormoner!
Fick bara 6 streck förta grav. Tre per höft.. Kändes tidigt med ett redan.. Kände mig som en hormon kossa :P
Försöker komma ihågoch smörja 2gr/dag och hoppas dom lugnar ner sig i tillväxten så huden hinner med!:P -
Jag smörjer med vanlig parfymfri hudkräm:)
Canoderm heter den jag har den på recept men tror den finn i mindre tub på apoteket receptfritt:)
-
Jag hade inte tänkt göra det!!Annafredrika skrev 2012-11-18 09:17:27 följande:Ska ni/har ni vaccinerat er mot säsongsinfluensan? Här säger de att det bara behövs om man inte vaccinerade sig mot svinis.
Jag vaccinerade mig mot svinis för 3år sen eller när det var :)