Inlägg från: Sömntutan |Visa alla inlägg
  • Sömntutan

~* Juni Bebisar 2013 *~

wassan skrev 2012-10-17 18:21:32 följande:

Oj det är långt ditt
    Haha, ja verkligen. Men eftersom jag redan har gjort hälsosamtalet (Gjorde det i samband med uttaget av spiralen) så behövde jag inte komma förrän då. Kommer vara i ca v. 12 då.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Valborgs skrev 2012-10-17 18:29:47 följande:
    Känns långt bort, görs inte kub/nupp hos er? Det ska väl göras senast 13+6 och blodprov helst 10 dagar innan? Du borde väl vara längre gången då? Jag har fått tid till 19 nov och det var enligt BM precis på gränsen, har bf 13 juni.
    Ingen aning, jag vet knappt vad det innebär? men BM jag pratade med verkade en aning snurrig måste jag säga.
    Ändrade tider hit och dit...
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Valborgs skrev 2012-10-17 19:20:44 följande:
    Du lär hinna det ändå, jag som tänkte helt galet med veckorna :)
    Ja jag såg det när jag kollade på den sidan du hade lagt upp. Men dessa test är väl frivilliga va?
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Grattis solrosan!

Åh jag vet verkligen inte hur jag ska göra om jag erbjuds dessa test.
    Mysmamnan: är det samma i hela Norrland?

• Sömntutan

Men Alex vi bor ju "grannar" . Men pratar vi VUL eller Nupp och kub test nu? Att VUL inte erbjuds kan jag köpa ( för oss som inte haft några problem vid tidigare grav.), men Nupp och kub då?

• Sömntutan

Men Alex jag du redan glömt våra nattliga samtal om elitserien ?
    Ja ok, ja men då behöver jag ju inte ens fundera på hur jag ska göra med testen. Jag blir ju inte erbjuden nått iaf.
    Men visst måste åldern ha sjunkit? Har alltid hört att dessa test inte gjorts förrän man är just 35+.

• Sömntutan

Nä jag är ju modoit. Bor ju i Ö-vik så det blir ju Västernorrlands landsting för mig också.

• Sömntutan

vigillarmtb: Vad trevligt! Länka gärna. Jag bor ju lite utanför, men nära nog för att gärna åka ner för en fika. Jaha så du bor i Umeå. Själv pendlar jag dit i stort sett varje dag .

• Sömntutan

Alexandraochlillal: Som jag har fattat det så ska du undvika naturpreparat under graviditeten.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~