~* Juni Bebisar 2013 *~
Finns så himla mycket fina å häftiga saker i England som verkligen inte finns här.
Tack för hjälpen förresten, ska definitivt ringa till dom :)
Jag klarar mig rätt bra från illamående, mår bara illa när jag inte har ätit ordentligt...
Men en annan sak.....igår fick jag värsta utbrottet på min man. Alltså jag blev SÅ arg. Jag är väldigt hormonkänslig i vanliga fall också, blir alltid väldigt känslig under ägglossning och har en hemsk pms. Och jag som trodde jag skulle klara mig utan det nu när jag är gravid...
Ni som har humörsvängningar, hur hanterar man dem? Igår natt när jag skulle sova var jag så arg att jag inte ens kunde blunda. Fick verkligen anstränga mig att hålla mig tyst om man säger så. Ush!
Ush och fy vad jobbigt det är med dessa hormoner. Jag vill inte klaga men jag känner mig så skör och bräcklig, typ som att jag inte orkar med någonting! Ni som har varit gravida förr, blir det bättre eller går man runt med värsta pms-ångesten i 8 månader till?
Jag tycker det känns kul att tänka på namn. Lider ju lite av ångest så då hjälper det faktiskt att försöka tänka på något positivt!
Jag bor ju i England och mannen är engelsman så namnet måste fungera på både svenska och engelska. Vi har ganska olika smak men vi båda gillar ganska enkla namn. Ellen/Ella tycker jag om och mannen gillar Oliver (inte jag, tycker det låter som ett hundnamn) och vi båda två gillar Oscar. Jag älskar även gamla traditionella engelska namn som Edward och William.