~* Juni Bebisar 2013 *~
Mina värden är normala ändå blir jag så yr! O då kommer illamåender direkt
Vad beror denna yrsel på?
Jag längtar massor efter det där :P
Vi ska inte heller ta reda på kön denna gång, vill ha den lilla överasknigen kvar till förlossningen :)
Vi har hundra år till RUL till skillnad mot er, men vi är ju beräknade den 30/6 med :P så jag får vackert vänta till 31/1 på ultraljudet..
Jag tycker absolut inte alkohol hör till en graviditet. Skulle aldrig själv komma på tanken, även om det förmodligen är ofarligt i liten liten mängd. Men varför chansa? :) Vi har gått ut med det helt för alla, gjorde det efter KUBet. Gott nytt år alla fina mammor & magar!
Hurrni tjejer, har ni gått upp mycket i vikt? Jag står fortfarande på samma vikt som innan jag vart gravid. Nu beror ju det säkert på att jag inte kan äta, men det borde ju med vända snart..
Man blir dock konstant trött av att lida av matbrist :)
Vi kommer vara i v. 18+4 den 31 januari enligt min beräkning :) Hoppas också att de inte flyttar oss för mycket, eftersom det skulle innebära att bebisen inte vuxit som den bör. Nu såg vi ju den i början av v. 13, men ändå så kan jag komma på mig själv med att tänka att det kanske inte finns något kvar där inne vid RUL. Som om den skulle gå upp i rök