Inlägg från: Friiidaaay |Visa alla inlägg
  • Friiidaaay

~* Juni Bebisar 2013 *~

Mjj83l skrev 2012-12-30 09:27:49 följande:
    Denna yrsel!!
    Mina värden är normala ändå blir jag så yr! O då kommer illamåender direkt
    Vad beror denna yrsel på?
    Jag är också yr, speciellt när jag ställer mig upp, duschar varmt osv. Kan nog vara allt från hormoner, låga järnvärden, blodsockerfall, lågt blodtryck eller om du får i dig lite vätska/mat? 
  • Friiidaaay
    Meoow skrev 2012-12-30 13:10:06 följande:
    wiii här sparkas det för fullt nu <3 Även sambon har fått sig ett par kickar från magen :)
    Dock håller den sig väääldigt lugn när jag är ensam, för att sedan sätta igång ordentligt när sambon ska känna :P
    Vad mysigt! Vilken vecka är du i ? Skrattande Jag längtar massor efter det där :P
  • Friiidaaay

Jag tycker absolut inte alkohol hör till en graviditet. Skulle aldrig själv komma på tanken, även om det förmodligen är ofarligt i liten liten mängd. Men varför chansa? :) Vi har gått ut med det helt för alla, gjorde det efter KUBet. Gott nytt år alla fina mammor & magar!

• Friiidaaay

Hurrni tjejer, har ni gått upp mycket i vikt? Jag står fortfarande på samma vikt som innan jag vart gravid. Nu beror ju det säkert på att jag inte kan äta, men det borde ju med vända snart.. 

• Friiidaaay
    AlexandraViberg skrev 2013-01-01 20:55:17 följande:
    Friiiday: jag är minus 2 kg fortfarande! Men gick ner 4.5 de första tre och en halv månad. Så har väl gått upp 2 kg sen dess men fortfarande under startvikten med strax över 2 kg. Det du får i dig tar väl bebisen så därför du står still! :)
    Okej, jag gick ner med. Bara något kilo och det går sakta upp igen. Ja, jag hoppas att den lilla tar vad den behöver åtminstone Tungan ute Man blir dock konstant trött av att lida av matbrist :)
  • Friiidaaay

Vi kommer vara i v. 18+4 den 31 januari enligt min beräkning :) Hoppas också att de inte flyttar oss för mycket, eftersom det skulle innebära att bebisen inte vuxit som den bör. Nu såg vi ju den i början av v. 13, men ändå så kan jag komma på mig själv med att tänka att det kanske inte finns något kvar där inne vid RUL. Som om den skulle gå upp i rök Tungan ute

• Friiidaaay
    AlexandraViberg skrev 2013-01-02 12:54:10 följande:
    Ja vår var på dagen exakt rätt stor på vul i 12+0. Så det känns ju bra!

Ja då är det ju möjligt! Ja, testar de från 50 eller? :)

Våran har också vart i rätt storlek på vul & kub. Så *peppar peppar* så ska den väll växa på sig till rutinultraljudet med :) 
  • Friiidaaay
    Alicantina skrev 2013-01-02 13:23:42 följande:
    Var på rul imorse, allt såg bra ut:)  I slutet av undersökningen frågade mannen om man kunde se kön...mitt hjärta började klappa o så kollade dem de tror det blir en tjej:)  Haha mannens 4:e dotter.
    Grattis vad härligt! Skrattande
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~