~* Juni Bebisar 2013 *~
Alexandra - ja det förstår jag då:) Jag födde pojken vanligt så jag har inga ärr som det kan dra i, så jag hoppas innerligt de kan hjälpa mig med detta så jag slipper må som jag gjorde sist i slutet :)
Alexandra - ja det förstår jag då:) Jag födde pojken vanligt så jag har inga ärr som det kan dra i, så jag hoppas innerligt de kan hjälpa mig med detta så jag slipper må som jag gjorde sist i slutet :)
Så var 14:e dag går jag och lämnar urinprov hos bm. Det är inget kul, men är samtidigt glad att dom kollar regelbundet för att kunna upptäcka det tidigt.

www.brio.se/sv-SE/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Happy/Happy_Travel_System.aspx
Där står det att det passar alla modeller, typ. Men sen vad det gäller årsmodell framkommer inte
Ja jag såg det, men skulle jag få tillbaka samma bakterie igen, så tror jag inte hiprex hjälper. Det finns ju inget "botemedel" mot gbs utan man behandlar ju bara uvi-infektionerna den ger med antibiotika samt att man får antibiotika under förlossningen med.
Vi berätta för familjerna (mammor & pappor) i v.7 för vi står alla varandra väldigt nära och skulle det hända något så vill jag ha stödet från dom. Facebook fick stoltsera med det efter kub, kändes svårt att vänta längre dels av mitt illamående & att jag inte var på jobbet + att jag svullnade upp väldigt snabbt i magen. Så från att inte ha mage alla såg det ut som om jag klämt 7 pizzor (;
Sen skriver jag om det öppet i bloggen & det känns väldigt naturligt att göra det. Dels för att väldigt många släktingar långt bort dagligen följer vår vardag :)