~* Juni Bebisar 2013 *~
Vad kul! Jag vill också göra ett 3d ultraljud vad det lider. Vet du vilken vecka som är optimal för att få så bra bilder som möjligt?
Ni är många här inne som kommer iväg på ultraljud nu. Mitt ser jag på med skräckblandad förtjusning. Precis som förra gången så har jag fått för mig att jag inte ha någon bebis i magen..
Mig är det ingen som ser utan jacka eftersom jag haft julledigt från skolan i 3 veckor & är helt tjänstledig från jobbet :) Och i min stooora jacka kan man nog dölja både en & två magar (; De som sett mig utan ser ju att det är en liten kula under tröjan iaf. Sen lägger jag upp bilder hela tiden på bloggen mest, så mina nära & kära vet ändå hur tjockleken tar sig :D
Grattis tjejer till era fina resultat från ultraljuden! Så härligt att läsa :D
Valborgs - jag tycker det vore en utmärkt ide! Har funderat på det själv med :) Det är ju inget som syns för någon så det blir lika "hemligt" som här :)
Nu har jag med skickat en förfrågan! :) Kul, det är lite lättare att följas där 
Madelene - jag har tagit helt tjänstledigt från min nuvarande tjänst med för heltidsstudier. Jobbar som uska på en demensavdelning där det förekomma både slag, sparkar & annat våld. Jag vägrar riskera något..
MissMee - nej hon kunde inte det, så jag tog bort mig helt från tjänsten :)
MissMee - japp, både innan & efteråt :) Men det gör mig inget, det är fullt upp med heltidsstudier ändå :)
Samtalsämnet är facebookgruppen som är startad :) Kika någon sida bak så finns länken :)
Lycka till med alla RUL idag! :D
Hej på er tjejer! Kikar in här med & berättar att nu har även vi äntligen fått vara på RUL där vi fick se en sjövild sak som for hitodit :) Ville inte veta kön denna gång, men jag tror mig ha sett en snorre ;) Ska bli kul att se! BF 29/6 :) Grattis till alla andra fina resultat :)
Såg att ni disskuterade hallonblads te & jag pipmlade det som en tok förra gången från vecka 36 ungefär :) Jag födde (förstföderska) på BF och förlossningen gick väldigt fort. Sen om det beror på det eller om det hade skett endå, vet jag ju inte :) Däremot har jag läst att det ska kunna minska Exempelvis blödningarna efteråt, men jag blödde konstant i 8 veckor efteråt innan min mens kom igång ett par dagar efter sista blödningsdagen. Trodde jag skulle förblöda ett tag (;
Vad gött för er alla som har kommit lite längre in i graviditeterna och äntligen för börja gå på BM träffarna! Jag längtar extremt dit, känns som om det kanske kan gå lite snabbare mellan veckorna då och att det börjar hända lite mer. Men snart så, Vecka 22 imorgon & vi börjar äntligen tillhöra förlossningen iaf 
Tjena tjejer! Är här och läser ibland, men efter familjeliv inte kan ha en bra app, så blir det att man inte skriver så mycket. Men många av er är väll med på FB? :) Grattis till de knoddar som kommit, som jag inte läst om på fejjan :) Jag är ju typ sist ut med BF den 29/6, men idag har vi äntligen nått 80% av tiden! Så nu är det bara skola kvar i en månad innan jag kan lägga mig med fötterna i höglöge (; Såg att någon skulle gifta sig? Härligt:) Vi gifte oss den 30/3 och var då i vecka 28. Tungt var det men det gick ändå :) Hoppas ni har det gött med era bebisar i magarna & utanför :) Snart kommer det börja komma massor av smått! Förresten, Baby lei, har inte sett henne skriva på länge. Men hon kanske bytt nick? Hare gött tjejer!