-
Tror också samma, att vi här får det på det första besöket hos BM efter RUL :)Meoow skrev 2013-01-06 12:41:55 följande:Humm en till fråga... När får man moderskapsintyget från mvc? -
Hormoner! Eller mår du dåligt över något? Jag grinade igår när vår pojke skulle sova över hos sin moror o morfar.. Så nu får han vara hemma ett tagMissMe83 skrev 2013-01-06 13:36:53 följande:Det e nåt fel på mig! Har gråtit sedan 12 å jag har ingen aning varför! Vad händer med mig? Min man blir orolig och vill veta vad som e fel men jag har ingen aning! Bara gråter.
-
Vad jobbar du med Louise? :)louise1983 skrev 2013-01-06 16:49:50 följande:Jag fick mitt moderskapsintyg redan vid inskrivningen.. tror dock att det var för att jag har ett sådant väldigt fysiskt krävande jobb.. -
Min mage är relativt liten på morgonen & växer till en väldgt mycket större storlek framåt kvällen. Tror inte jag är varken liten eller stor, dock mycket större nu än med sonen som jag var platt med fram till vecka 20 nästan. Idag är jag 15+2 & på tal om sena ultraljud så har jag mitt den 31/1 (;
-
Jag älskar tuttarna jag får vid graviditeter (; Har pyttesmå innan & inte vart det bättre efter vi fått sonen. Men denna lille skatt & förhoppningsvis en till innan de ska fyllas ut med diverse tillbehör :D Men ni tjejer, vart man än är inne & läser så verkar varenda kotte i vecka 16 (som jag är i) känna av bebis huuuuuur mkt som helst.. Jag gör det defenetivt inte, tror jag kanske känner något ibland men det kan lika gärna vara annat. Så, kände ni mkt i v. 16-17? Vet att jag med sonen inte kände mkt alls förens någon gång runt vecka 20.. Varför jämför man :p
-
Alexandra - Hahaha! Exakt så där tänker jag med när vi väl kommer till skott ;) Men först mådde jag kräkilla i en jävla massa veckor, sen är jag sååå trött, jag är så förbannat sugen på en riktig köttbit (?!?!) hela tiden, och ja. Han är hemma tidigast klockan 6 på kvällen vilket innebär att jag redan är helt färdig efter vår sons akrobatik under dagen. Men jag hoppas jag ska orka lite mer snart, eftersom det är jäkligt göttigt med lite ligga :D
-
Alexandra - jag vet inte riktigt hur jag funkar för tillfället. Är galet hungrig på kvällarna, så jag kan typ inte tänka på något annat än den där köttbiten.. Herregud! :D Sen vet jag inte riktigt, men jag känner mig inte ens hälften så vacker denna gång som förra gången. Då stormtrivdes jag i min gravidkropp och älskade att se hur den ändrades. DennA gång känner jag mig mest tjock, även om jag älskar att se magen växa :)
-
MJJ831 - Barnmorskorna i Norge kikade jag lite på, på typ 1an lr något liknande :) Sen finns ju en unge i minuten - Amerikanska, fast där gör ju varannan kejsarsnitt och resten är så bedövade att de inte känner ett jota. Men annars kommer jag nog inte på några :) Ska själv glosa igenom allt efter RUL (;
-
Grattis alla tjejer till fina ultraljudsresultat & lycka till ni som står på tur!
Det skrivs så mycket så man hinner inte med att svara alla på direkten :P
Har 21 dagar kvar till mitt och eftersom jag inte känner ett jota av liten + att magen är obefintlig när jag ligger ner så börjar jag fundera på om det ens finns något där inne.. Är livrädd för att köpa ett angelsound eftersom jag skulle dö om jag inte hittade ljuden. Så det är väll bara att vänta ut tiden och hoppas det finns något där inne..
-
Jag drömmer bara en massa skit och verkligen inget positivt alls. Inatt drömde jag att jag var i vecka 18 (tror jag) och hade massor av blod i trosorna, vi försökte få till ett ul för att se om bebis var levande eller död men ingen hjälpte oss. Så nu är jag livrädd för att gå in i vecka 18 med.Hjärtat3 skrev 2013-01-10 12:40:01 följande:Är det nån här mer än jag som störs av väldigt verkliga och eller otäcka drömmar?
De senaste 4 nätterna har jag drömt att bebis kommit och ibland e det en tjtje, ibland en kille, men inatt drömde jag att den kom på tok för tidigt och föddes sovande. Vaknade jätteledsen och låg hur länge som helst och petade på magen för att få nåt livstecken.
Känner mig fortfarande lite sorgsen.