• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • Mamma en gång till

Kanske ska tilläggas oxå att då fick vi sexförbud men hade redan haft sex dagen innan och hade ägglossning dagen efter besöket.

• Jempan

Godmorgon. Första gången i mitt liv som stickorna visar ÄL imorse! :) Tog ovitrelle igårkväll och strecken är redan jättestarka. Jobbar lääänge idag så det får bli liggning ikväll och på söndag. Hur går de för er andra??

• Mamma en gång till
    princesspeach skrev 2012-11-15 15:24:43 följande:
    Eller hur! Självklart tror jag mer på vad exempelvis folk i tråden skrivit.. Men man är så dum och nojjar sig!! :( Jag har precis avslutat och väntar på att gå på vul imorgon bitti för att se om det växer något där inne och jag har ont i äggstockarna hela tiden idag.. Det krampar till emellanåt och sedan molande värk, men bara på ena sidan. Får hålla tummarna att det visar sig något imorgon :)

Hur gick det på vul?
    princesspeach skrev 2012-11-15 19:56:43 följande:
    Ååh va kul att höra "Mamma en gång till" :)
  • princesspeach

Det gick ju inte alls bra.. Som jag uppfattade så sa hon "Jag ser inga större ägg", men hon kunde ju också sagt "Jag ser inga ägg".. Så nu ska jag gå på en ny kur provera (för att få igång mensen) och sedan en dubbelkur av pergotime. 

Var lite deppad igår och orkade inte mig in och skriva..  

• Nca

Tycker det spänner och drar runt äggstockarna hela tiden. Känner ni anfra något? Princesspeach, villen dag gjorde du VUL ?

• princesspeach

Jag gjorde min vul på 12 cd, tillräckligt enligt henne tydligen. Men jag har ju läst om en massa andra som inte har ägglossning förrän cd30 eller mer.. Men man lär väl lyssna på läkaren ;)

• mollisen01

Då är kur 2 med pergo påbörjad! Jäkla tabletter, blir så himla trött av dom så får se hur länge jag orkar hålla mig vaken idag ..

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!