• madeleeneee

Vi som börjar med pergotime under hösten!

Hej!

Har under 1½ års tid försökt få ett syskon till vår tjej utan att lyckats.
    Fick ett plus för snart 4 veckor sen som slutade i missfall.

Ska nu börja med pergotime och är riktigt spänd på detta.
    Avslutar en kur med primolut nor nu för att invänta cykeldag 5 =)

Fler som ska börja nu i dagarna som vill följas åt?

Nu ska de bli ett pluss!!

• Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!
  • NLAL

Mollisen01: Vad härligt att höra att det fungerade och gav dig äl! Var det din första kur? Enkel? Jag har själv bara tagit 3 tabletter så beräknad äl blir ju inte förrän början på v.47 typ och jag hoppas verkligen att jag får äl som dig! :))

• NLAL

En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?

Är mitt emellan tablett 3

• NLAL

En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?

Är mitt emellan tablett 3

• NLAL

Jävla och-tecken! En fråga till er som använt pergotime tidigare, när började ni känna av att det började hända saker i äggstockarna?

Är mitt emellan tablett 3 och 4 nu och känner nu hur det drar och sticker i vänster äggstock. Aldrig tidigare känt detta! :o Kan det verkligen vara pergon som för detta, redan?

• madeleeneee

Jag med 13-15 där nån gång tror jag ska testa på måndag. Eller om jag kan hålla mig.. Känner jag mig rätt kommer jag inre kunna hålla mig i helgen haha

:) fast för tidigt o testa egentligen kanske så onödigt dumt o bli besviken..

• mollisen01

NLAL: Det var min första kur och enkelkur dessutom. Fick symtom nästan direkt, var väldigt trött hela tiden och ont i magen.

madeleeneee: Vad kul att vi har bim samtidigt! Jag ska också försöka hålla mig i helgen men får se hur det går ;) Nu har man ju en chans att få + vilket man inte hade tidigare när man inte ens hade ägglossning själv! :)

• NLAL

Mollisen01: okej! Men då är det ju inge konstigt det jag känner. :) Kände du av äl? Hoppas det fungerar lika bra på mig! :)

• NLAL
    mollisen01 skrev 2012-11-09 21:13:06 följande:
    NLAL: ja jag hade ont i tre hela dagar :p

Oj! Ja, då gick det väl inte att undvika. :D Haha! Hoppas jag också känner av! :)
  • madeleeneee

Kunde inte låta bli o testa.. Dock tror jag att jag läste av resultatet försent såna billiga stickor från billiga tester. Men ett svagt plus skymtar vågar dock inte tro på de känner jag men hopp fick jag allt testar imorgon eller måndag igen då borde de vara starkare om de är positivt!

Svar på tråden Vi som börjar med pergotime under hösten!