• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Ebbalie

Dör av jäspningar snart! Snälla ge mig tips på hur man får lite mer energi. Har ju inte ens kaffet längre :(((

• Ebbalie

Usch vadvtråkigt att höra. All styrka till dig/er. Ny krafter :).

smulanss skrev 2012-11-12 18:54:43 följande:
    Tyvärr fick jag missfall idag. det började med lite blödningar i helgen och idag blev det störtblödningr. Var på gynakuten och fick det bekräftat. Lycka till er andra!

• Brumma
    smulanss skrev 2012-11-12 18:54:43 följande:
    Tyvärr fick jag missfall idag. det började med lite blödningar i helgen och idag blev det störtblödningr. Var på gynakuten och fick det bekräftat. Lycka till er andra!

:'( Kram!
  • Lillan82

Ringde för att få vul inbokad visa bm. De hade inte tid förrän om 2 veckor. Glad att jag ringde idag så det inte hade tagit ännu 2v. Längtar enormt mycket nu.

• Laconian
    krissa skrev 2012-11-12 19:11:47 följande:
    Ok att man hänger på er  här? :)
    absolut, välkommen!! och grattis
  • krissa
    Laconian skrev 2012-11-12 19:52:15 följande:
    absolut, välkommen!! och grattis
    Tack :)

Roligt att kunna dela med sig lite med er andra! 
  • Saga09
    Ebbalie skrev 2012-11-12 18:56:41 följande:
    Dör av jäspningar snart! Snälla ge mig tips på hur man får lite mer energi. Har ju inte ens kaffet längre :(((
    Åh så har jag haft under 2 veckors tid... nu har det släppt och jag känner mig lite mer som en människa på kvällarna igen.. kaffe kan jag inte dricka längre för det smakar illa... vet inte hur man gör... vila och sov så mycket du kan.. det är inte fel att lägga sig kl 19 om man kan Flört
    Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
Svar på tråden - bf juli 2013 -