• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Brumma
    Lillasyster82 skrev 2012-11-13 21:59:56 följande:

Jobbigt när man inte står ut med sin egen doft, är ju inte så lätt att gå ifrån sig själv. Jag har i alla fall inte lärt mig att krypa ur mitt eget skinn... ;)
    Hade du så hela förra graviditeten eller var det bara en period?
    Heeeeela graviditeten Rynkar på näsan
    Men så länge jag duschar o badar så funkar det. Igår så gjorde jag så att jag tappade upp ett bad o hoppade i tillsammans med sonen (2 år).
    Så fick jag ett härligt bad samtidigt som sonen var lycklig - kvalitetstid på hög nivå Flört
  • Emiliah

Det känns så otroligt bra! men jag kan knappt förstå det ännu, har försökt i snart 3år ! Nu är jag världens lyckligaste, hoppas bara allt går som det ska

• Blinkiii

Plussade 3 nov efter två negativa veckan innan, går in i 7+4 idag :) fortfarande lite lätt overkligt..

• Laconian

Hur ska man orka jobba idag?? Mår illa så jag dör snart!!! Ursäkta klagandet men det är så jävla jobbigt nu.. fy fan!

• Brumma
    Laconian skrev 2012-11-14 10:23:00 följande:
    Hur ska man orka jobba idag?? Mår illa så jag dör snart!!! Ursäkta klagandet men det är så jävla jobbigt nu.. fy fan!
    Ät - konstant Glad
    knapra på ngt varje gång minsta lilla illamående eller tendens till hunger känns...
  • KramKalas

Har inte så mycket illamående men känner av de till o från under hela dagen... De som funkar överlägset bäst för mig är att äta banan!!

• Håjma

Hej! Är väldigt ny här på FL. Kan någon lägga till mig i litsan??

BF är 15 juli, 4(!): e barnet.

Hoppas det går vägen för alla här inne :)     

• Fåret Shaun

Vet inte hur jag ska klara mina studier, jag sover bort hela dagarna. Kan inte hålla mig vaken. Får försöka läsa imorgon när barnen är på brottning.

Där är det så kallt att man håller sig vaken.
    Skulle sätta fördeg för att baka levain i helgen. Försöka orka det imorgon istället, kan baka tidigast fredag då.
    Försöka laga mat har tre hungriga barn, själv skulle jag vilja ha sushi, får ta det till lunch imorgon 

Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -